Warbirdträff i Eskilstuna 6/6 2009
Kollaps
X
-
-
Kommer om jag hinner få tillbaka min bil från lackverkstan. Tar med mig gamla kyoshospiten och någon combatkärra. Vädret verkar bli bättre
Mvh/Lasse
ps. min p-40 är fortfarande inte klar *suck*Kyosho Extra EP Turnigy 50-55B 600kv / ST MX-2
Tiger Moth Saito 62 4t
Piper J-3 Cub OS 70 4t
Bellanca Decathlon OS 46 fx
Spitfire Supermarine Saito 62 4t
Henschel HS-129 dubbla os 10
Focke Wulf TT15
Bygger:P-40E Warhawk 1/6 skala OS200 FSP (fortfarande)
"En gång modellflygare, alltid modellflygare"Kommentar
-
Då ses vi på Lördag då (I morgon). Min P47a och P51 står just nu på laddning. Nån spitt har jag inte...
Kennys polare heter PO i folkmun. Per-Olov för andra.
Tycker vädret verkar ok enligt följanded länk: http://www.yr.no/sted/Sverige/Söderm..._for_time.htmlKommentar
-
Spitten står sen ett par timmar på båda benen igen. Hon får följa med men stannar på backen, har ju bara en flygning med henne....
Blir väl Tempest och kanske en S29 Tunnan......
Vi ses imorgon! :icon_pidu:Kommentar
-
Vädret verkar vara med oss. Just nu (23.07 fredag) är det molnfritt och blick stilla i luften i Eskilstuna. Hoppas det blir en fin dag i morgon med många Warbirds i luften och på marken.
Messerschmitten fick just sista lagret lack, provflyges troligen i morgon. I år vågade jag inte provflyga innan träffen.......
Christer: Tempest blir bra, Tunnan får dispens :-)
/LowflyerLive to fly, fly to live!Kommentar
-
Då var det snart äntligen dags!
Ser ut som Bearcaten hinner bli klar tills imorgon, håller på med skrivbordtrimmning för fullt.
Det har varit en liten makeover på den sen förra warbirdträffen. Inte mycket, men steg 1 av någon som kommer att bli mer...
/jockeFotogen är det modellflygdrivmedel som luktar godast... framför allt när den är förbränd...Kommentar
-
Ser illa ut,,,,,kan nog inte komma med nåt plan,,,,äldste grabben tar studenten (om man får säga så) och förberedelserna tar all tid. Kan kanske komma förbi på vägen dit och säga hej,,,,kör förbi nångång mellan 12.30-13.30......eller på eftermiddagen. Men planen får vara hemma.
kan ni inte ha warbird för WW1 också ?? Då kunde jag ju ta med min fokker DR 1 ??
Ha det !
kimmenFutaba skare va
Flyger:
Sig kadett med os 70 motorKommentar
-
Kommentar
-
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Stort tack till alla de som var med på meetingen idag och gjorde det till vad det blev! Jag hade kul, men vädrets makter var inte på vår sida riktigt =(
Kul att träffa så många som man bara visste vid namn via forumet
Lelles Stearman gick inte av för hackor!!
Video från mig kommer inte förrän imorgonkväll. Filmade inte sådär jättemycket, men jag skyller på vädret:sarcastic: Ska bli kul o se alla kort som förhoppingsvis dyker upp här i tråden, för det var väldigt många där som hade fina kameror :thumbup:
MVH//PerVåga vägra Powerbox!
Futaba T26SZKommentar
-
Stort tack! Var där med en kompis! Trevligt folk och snygga flygplan! Var riktigt riktigt trevligt! Tack
Kommentar

Kommentar