Warbirdträff i Eskilstuna 6/6 2009

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • McRegor
    • maj 2006
    • 7942

Hej,
    Jag skapade en egen tråd i "bild/video-delen" av forumet med dagens bildskörd men för den som missat så dubbelpostar jag länken - http://www.mcregor.se/WarbirdmeetingEskilstuna2009.htm
    Tack för en trevlig om än småblöt dag...
    Hälsningar
    Roger

Kommentar

• Ompa
      • aug 2006
      • 2961

Tack för en mycket trevlig dag i Eskilstuna, trotts ett tråkigt väder så var iaf humöret på topp :icon_pidu:

Jag ser fram mot WB träffen 2010. Jag är där då.

La upp lite bilder här: http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...921#post211921
      Modellflyg
      En Stört-skön hobby
      :crazy_pilot:
      //Tomas//

Kommentar

• taygher
        • jun 2006
        • 735

Jag vill också tacka för en härlig warbird-träff! :fans:

Kul att få träffa både nya och bekanta ansikten och framförallt få se så många snygga modeller i luften.

Jag kommer tillbaka nästa år och då kanske vi kan få 2008-års väder, vem vet??
        Flyg lågt och fort!

Mvh, Lars Westin

Kommentar

• Per P
          • jun 2007
          • 1285

Ja, det är ju sant... om det blir en sån här träff nästa år också så ska jag verkligen försöka komma dit då också, för det var kul!!!!
          Våga vägra Powerbox!

Futaba T26SZ

Kommentar

• Lowflyer
            • aug 2007
            • 78

Från arrangörshåll kan jag då bara tacka för era värmande ord. Men kom ihåg att en sådan här träff blir inte bättre än vad deltagarna gör den till! Därför vill jag härmed å klubbens vägnar tacka alla er som gjorde träffen till vad den var! Många fina modeller både på marken och i luften, och många trevliga likasinnade att prata med under "regnpauserna".

Vi har inte klubbat det formellt än, men nog blir det en träff nåsta år också. Och då tänkte jag att vi förutom de vanliga modellerna skulle ha ett specialtema med tvåmotorigt. Så nu har ni precis ett år på er att bygga en tvåmotorig kärra :-)

/Janne Dersjö
            Live to fly, fly to live!

Kommentar

• Lelle
              • aug 2007
              • 1472

En trevlig dag i Eskilstuna

Jag vill också passa på att tacka för ett trevligt genomfört meeting. Att regngudarna var på sitt allra vresigaste humör emellanåt kan man inte göra så mycket åt.
              Inget ont som har något gott med sig; nu fick vi tillfälle att bekanta oss med varann lite mera i klubbstugan som under stundom var fullpackad. Tidigare har jag personligen bara känt tex Per P och McRegor som deras namn på forumet., så det blev några trevliga pratstunder i klubbstugan.

När så solen och molnen tillät så flögs det friskt hela tiden. Hela arragemanget är så bra och enkelt upplagt, inga tävlingar eller att behöva vara bäst, utan en kamratlig och jättetrevlig anda., och bondens fru med barn försåg oss med gott kaffe och grillad korv. Att dessa meetings förbrödrar råder inget tvivel om.

Kommer gärna tillbaka nästa år, och förhoppningsvis med Corsair då.

Än en gång, tack Janne och alla andra i Eskilstuna Radioflygklubb för en trevlig dag.
              Senast redigerad av Lelle; 2009-06-08, 07:16.
              /Lelle

Kommentar

Arbetssätt...