RCFF Shootout 2012

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • warben
    • jan 2007
    • 304

    #1

    RCFF Shootout 2012

    Meetinget är bokat och klart! 29 juni till 1 juli. Plats Hultsfred förstås! Ytterligare information fyller vi på efterhand.

    Titta in på Shootout sidan, klicka här

    Välkomna!
    Senast redigerad av administrator; 2011-11-24, 20:44.
  • Snickarjävel´n
    • aug 2006
    • 1927

    #2
    Tack

    Kommentar

    • Dick

      • jan 2009
      • 323

      #3
      Äntligen. Är inbokat nu

      Kommentar

      • MattiasPap
        • maj 2011
        • 57

        #4
        Härligt!

        Kommentar

        • Dragon
          • dec 2007
          • 572

          #5
          Ursprungligen postat av Dick
          Äntligen. Är inbokat nu
          Håller med föregående talare!
          Är även här inbokat! Yehhhh
          -------www.ahusmfk.net------

          Kommentar

          • Snickarjävel´n
            • aug 2006
            • 1927

            #6
            Ursprungligen postat av Dick
            Äntligen. Är inbokat nu
            Jag hörde att du skulle stryka och vika tvätt den helgen...

            Kommentar

            • Dick

              • jan 2009
              • 323

              #7
              Ursprungligen postat av JonnyE
              Jag hörde att du skulle stryka och vika tvätt den helgen...
              vill ju inte ta ifrån dig ditt jobb

              Kommentar

              • Mr J
                • maj 2006
                • 4130

                #8
                Ursprungligen postat av JonnyE
                Jag hörde att du skulle stryka och vika tvätt den helgen...
                Hur många veckor ska du stanna denna gången? :sarcastic:

                Kommentar

                • Snickarjävel´n
                  • aug 2006
                  • 1927

                  #9
                  Ursprungligen postat av Mr J
                  Hur många veckor ska du stanna denna gången? :sarcastic:
                  Jag stannar tills tvätten är struken...

                  Kommentar

                  • Mr J
                    • maj 2006
                    • 4130

                    #10
                    Ursprungligen postat av JonnyE
                    Jag stannar tills tvätten är struken...
                    Lågoddsare på det stryktipset... :sarcastic:

                    Kommentar

                    • Thomas

                      • jun 2006
                      • 7673

                      #11
                      I am in!
                      Ska bara kalibrera GPS:en lite bättre denna gången. Förresten ska jag till Hultaryd och rekognocera i helgen och se om fältet ligger kvar...
                      Retroholic!

                      Kommentar

                      • K-Å
                        • maj 2006
                        • 1184

                        #12
                        I fjol förklarades valet av helg med att flygplatsen inte gick att boka vid annat tillfälle och i år är den medevetet bokad samma helg som Östersundsträffen genomförts de sista åren??????????

                        Kan någon förklara detta hur det kommer sig att man är tvungen att lägga så här stora event samma helg???

                        K-Å
                        MVH Kjell-Åke Skoog
                        Ordförande RCFF 2023/2025.

                        Kommentar

                        • McRegor
                          • maj 2006
                          • 7942

                          #13
                          Hej,
                          Känns som RCFF Shootout utvecklats till att mera bli ett meeting för södra delarna av Sverige.
                          Om RCFF vill att även medlemmar från mellansverige och uppåt hyggligt enkelt skall kunna besöka meetinget så borde det i vart fall kunna alternera mellan nån ort i södra Sverige och nån lite mera norrut t ex vartannat år. Samt att man givetvis tar hänsyn till andra större meetings och försöker lägga det så att man undviker kollisioner.
                          Nu tror jag i o f s inte att just Shootouten och Östersundsmeetinget konkurrerar för så värst många flygare eftersom avståndet är rätt stort emellan dessa orter. Men ändå bör man ju undvika sådana kollisioner i möjligaste mån.
                          Hälsningar
                          Roger

                          Kommentar

                          • warben
                            • jan 2007
                            • 304

                            #14
                            Ursprungligen postat av K-Å
                            I fjol förklarades valet av helg med att flygplatsen inte gick att boka vid annat tillfälle och i år är den medevetet bokad samma helg som Östersundsträffen genomförts de sista åren??????????

                            Kan någon förklara detta hur det kommer sig att man är tvungen att lägga så här stora event samma helg???

                            K-Å
                            Hej Kjell-Åke,
                            Vi har valt denna helg helt enkelt för att det är vår enda möjliga helg 2012. Vi vill gärna tro att det kan hållas två större meetings i detta långa land. Tyvärr blir det ett val för några stycken, vilket vi beklagar. Vi får hoppas på gott väder i hela Sverige denna helg!
                            Tobbe och Stefan

                            Kommentar

                            • warben
                              • jan 2007
                              • 304

                              #15
                              Ursprungligen postat av McRegor
                              Hej,
                              Känns som RCFF Shootout utvecklats till att mera bli ett meeting för södra delarna av Sverige.
                              Om RCFF vill att även medlemmar från mellansverige och uppåt hyggligt enkelt skall kunna besöka meetinget så borde det i vart fall kunna alternera mellan nån ort i södra Sverige och nån lite mera norrut t ex vartannat år. Samt att man givetvis tar hänsyn till andra större meetings och försöker lägga det så att man undviker kollisioner.
                              Nu tror jag i o f s inte att just Shootouten och Östersundsmeetinget konkurrerar för så värst många flygare eftersom avståndet är rätt stort emellan dessa orter. Men ändå bör man ju undvika sådana kollisioner i möjligaste mån.
                              Hälsningar
                              Roger
                              Hej Roger,
                              Vi ser gärna att få förslag hur SO skall förvaltas. Det du nämner är ständigt med på agendan i styrelsen inför varje år. Det är absolut ingen självklarhet att den genomförs på samma ställe samma tid varje år. Det är ju medlemmarna som skall ta ställning samt för styrelsen hitta intressenter som har vilja och lust att genomföra en träff.
                              Mvh
                              Tobbe och Stefan

                              Kommentar

                              Arbetssätt...