Östersundsträffen / Rcff Shootout (?) 2017
Kollaps
X
-
Jag ber om ursäkt om jag trampat på några ömma tår.
Men i min värld tänker jag på all modellflygverksamhet i landet. Detta oavsett om man är medlem i en klubb eller förbund.
Och jag blir upprörd när man läser om hur ett förbund försöker hindra deltagande i meetinget.
Det är förbundets agerande som upprör. På meetinget möts man som modellflygare och förbunds/klubbtillhörighet är givetvis helt ointressant.Ove (AM) NielsenKommentar
-
Det ligger sedan ett drygt dygn i min utgående avisering på RCFF! Har du inget i din ingående??? Mysko... Annars maila mig på magnus.bernroth@home.se så jag får din mailadress så skickar jag det den vägen!//Mange
Licensed by the Swedish Civil Contingencies Agency to accuire pure nitromethane!
Och som med tårar i ögonen minns Snurren, Vespus, Getingen, Looping m fl ricinoljekladdiga maskiner!
www.strangnasmodellflygare.seKommentar
-
Det är med glädje vi kan rapportera att vårt fält är godkänt av Strängnäs Modellflygare och att SMFF:s försäkring därmed gäller. Detta står nu också på anmälningsformuläret till träffen.
http://www.strangnasmodellflygare.se/varaflygfalt/
MVH
Kjell Nilsson
Kommentar
-
Vi passar också på att önska er alla en glad midsommar! Titta gärna in på träffens hemsida för en bildhälsning och lite uppdaterad info om Heli Safe.
OBS! ÖMFKs hemsida tycks ha drabbats av de långa ljusa nätterna och är inte nåbar för närvarande..
För ÖMFK
Kjell NilssonKommentar

Kommentar