Samåkning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mds
    • sep 2007
    • 524

    #1

    Samåkning

    Hej är det nån som har en ledig plats som åker på E4 genom småland som ska till ShootOut 2009.
    Då skulle jag eventuellt vara intresserad av att dela resn och resekostnaden med er??
  • mds
    • sep 2007
    • 524

    #2
    Hej är det ingen som har en plats över som ska åka från södra delen av landet?

    Kommentar

    • Tobbe O
      • maj 2006
      • 1431

      #3
      Hur får du med dig alla plan om du samåker?

      Kommentar

      • Snickarjävel´n
        • aug 2006
        • 1927

        #4
        Man samåker med nån som redan har alla plan med sig :thumbup:

        Kommentar

        • mds
          • sep 2007
          • 524

          #5
          Jag ska inte ha några plan med mig..

          Kommentar

          • Tobbe O
            • maj 2006
            • 1431

            #6
            Ok, själv så tycker jag det kan vara kul att ha något att flyga med när jag åker på en flygträff

            Kommentar

            • mds
              • sep 2007
              • 524

              #7
              Ursprungligen postat av Tobbe O
              Ok, själv så tycker jag det kan vara kul att ha något att flyga med när jag åker på en flygträff
              Jo det tycker jag med..men det är inte mycket att koma med Kyosho Edge 540.
              För det är lite små fix med Extran innan det blir provflygning.

              Kommentar

              • Tobbe O
                • maj 2006
                • 1431

                #8
                Det är väl inte storleken eller priset som avgör om man ska flyga, kan säga dig att i det där sällskapet är inte en 86" QQ Yak inte mycket att komma med heller:(

                Kommentar

                • mds
                  • sep 2007
                  • 524

                  #9
                  Jag blir rätt nöjd att gå runt och titta och plåta lite bilder!!

                  Kommentar

                  • Michael
                    • maj 2006
                    • 1742

                    #10
                    Ursprungligen postat av mds
                    Jo det tycker jag med..men det är inte mycket att koma med Kyosho Edge 540.
                    Ta med Edgen och kom och flyg på Shoot Outen för sjutton. Det är ett
                    meting, inte en tävling om vem som har största och dyraste flygplanet.

                    Kommentar

                    • mds
                      • sep 2007
                      • 524

                      #11
                      Nu vänder jag lite på frågan!!!Är det nån som vill åka med mig upp??

                      Kommentar

                      • mds
                        • sep 2007
                        • 524

                        #12
                        Jag har 2st platser ledigt i min bil.
                        Jag kommer att åka från Värnamo på fredag förmiddag.och kan ta upp 2 st på vägen dit om någon är intresserad så skicka ett pm till mig..

                        Kommentar

                        • Sigun
                          • aug 2007
                          • 3942

                          #13
                          Synd att jag inte kan annars hade jag gärna åkt upp med dig Mathias ! kanske skulle blivit lite trångt med Yak:en i baksätet dock Men jag har väl alltid en liten Cessna eller nått annat elskit ála LP att ta med mig isåfall .

                          /Martin

                          Kommentar

                          • Tobbe O
                            • maj 2006
                            • 1431

                            #14
                            Hur långt har ni till shooten?

                            Kommentar

                            • Sigun
                              • aug 2007
                              • 3942

                              #15
                              Jag har runt 491,3km till Vallentuna

                              Kommentar

                              Arbetssätt...