Samåkning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mds
    • sep 2007
    • 524

    #16
    Ursprungligen postat av Tobbe O
    Hur långt har ni till shooten?
    vi här nere tycker det är långt.men ni från Norra delen av landet har minst 1 mil till närmaste granne:sarcastic:

    Kommentar

    • Tobbe O
      • maj 2006
      • 1431

      #17
      Allt under hundra mil är ju nära här uppe

      Skämt o sido, ca 71 mil har jag till Vallentuna enl GPS'en

      Kommentar

      Arbetssätt...