Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Har någon sett en Multicopter med förbränningsmotor?
Gräsklipparmonstret överst var en intressant upplevelse att se. Hualigen, jag skulle vara seriöst rädd om jag satt i den där. Analog styrning, utan gyron eller nånting, av en multikopter är nog inte riktigt den vägen jag skulle vilja gå för att komma upp i luften.
Gräsklipparmonstret överst var en intressant upplevelse att se. Hualigen, jag skulle vara seriöst rädd om jag satt i den där. Analog styrning, utan gyron eller nånting, av en multikopter är nog inte riktigt den vägen jag skulle vilja gå för att komma upp i luften.
Fast han såg ju nöjd ut :-D
Det känns bra att den är i Kina, det känns som ett lagom säkerhetsavstånd... :sarcastic:
Bara idén med att få åtta Kinesiska tvåtaktare att gå och dessutom samtidigt och likadant...
Och sen då bara komma på tanken att sätta sig i skapelsen och försöka flyga... Brrr...
Intressant styrsystem förresten!
Som MrOvanHill säger "seriöst rädd".. när skapelsen slår ner i backen med en duns, att inte träsnurrorna inte tar i ramen är ju ett under... Men det va iaf seriösa trimpipor på den.. ungefär som en 250 cross hoj...
Avståndet till kina är lagom.. håller med !!
Fly Low - Hit Hard :dance3::fleng::vroam:
Om det kanske går - Så går det troligvis..... ....kanske !!!
Kommentar