Simons Byggtråd
Kollaps
X
-
-
Dags för en liten uppdatering nu. idag flög min quad. om än riktigt dåligt så flög den iallafall.
slängde tillfälligt på ett kk2 kort som va intrimmat för en annan maskin så inget konstigt alls att den flög dåligt egentligen.
Sen va jag en sväng i habo och hälsade på en kompis .
Resultatet av resan blev detta.
Ihopfällbar mycket smidigt.
Smidiga acchållare! ( testade med random acc )
Med modifiering av två hål på rcflights gimball så passade den direkt på acchållarna.
Ska bli spännande att testa denna maskin framöver. ( tillfällig goprolösning just på denna gimball )Kommentar
-
Märke?
Hej Simon!
Din nya hexa ser verkligen fin ut, att den är hopfällbar är ett stort plus.
- Jag har kikat på bilderna och försökt läsa på topplattan vad det är för märke?
Det blir spännande att följa det fortsatta bygget av hexan också. :eagerness:
Trevlig kväll
/LasseKommentar
-
Här kan du kika lite mer . det är en kompis i habo som gör dom .
Kommentar
-
Nice . upp med bilder
Hittade faktiskt lite bilder idag som är typ ett år gamla på Fredriks gamla y6a flög riktigt fint den ocksåKommentar
-
Trevlig länk.
Hej igen Simon och Tack för länken!Här kan du kika lite mer . det är en kompis i habo som gör dom .
http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...35868-Nya-Y6an
Nu har jag kikat och beundrat, men vågar inte PM:a Fredrik...
- Då kanske jag gör något oplanerat!
Nu ska jag få upp min "övningsmodell" i luften och få kläm på grejorna, sedan följer fortsättningen.
Ser framemot ditt fortsatta bygge + någon film på sikt.
Trevlig kväll
/LasseKommentar
-
Mer bilder kommer, dock dröjer det ett par veckor innan bygget kommer igång. Dåligt med material hemma.
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2Kommentar
-
Kommentar
-
Jupp . förhoppningsvis blir den klar fast med tillfälligt styrkort till haboträffen .
Du får se till att få hem tiger motorer nu fredrikKommentar
-

Kommentar