Naza fw 3.10 är här
Kollaps
X
-
-
Ja, då är det smidigare nu.
Kanske var otydlig. Gps och Atti är fast i läge där man ställer in switchen. På det tredje läget som tidigare bara var M kan man nu välja vad det läget ska vara. Atti, M eller failsafe. Det som är fint med att ställa in Failsafe på det sista läget istället för att göra som man gjort tidigare och bara lagt det tredje läget i "mittzon" är ju som sagt att man inte behöver ställa om i radion när man ska göra gps-kalibrering.Senast redigerad av SteffeB; 2013-05-04, 21:47.Kommentar
-
Hoppas att den cirklar mindre vid hovring med denna uppgraderingen. Min naza har alltid cirklat lite, min wkm har dock alltid varit super stabil. Ska bli kul och se skillnad på starten, inte för att det kanske är nödvändigt hehe...
OT: Har provat lite de sista att flyga fpv i M läget, det är väldigt utmanande då jag inte har flygit rc hellis innan. Men tänker att de kan vara bra att kunna manövrera även i manuellt läge... Förresten är det meningen att nazan ska varva upp motorerna mer när man slår om till M?Kommentar
-
Det var inte riktigt den här posten jag läste men här står det i alla fall om nyheterna:
Kommentar
-
Tvivlar på att det är "toilet bowl" för att gpsen sitter snett då allt fungerade bra innan.
Aha, så dji säger bara att den ska vara bättre... vad nu bättre är.
Ska flyga lite mer och se om den kommer autokompensera som dom säger att den ska.Kommentar
Kommentar