Alla ska ha drönare :O

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zallisen
    • jun 2013
    • 361

Alla ska ha drönare :O

Nu kommer de snart.
    Fotografer använder dem. Polisen är sugen. Utomlands levererar de snart både böcker, bärs och pizza. Men trots att suget efter privata drönare ökar rör de sig…
    • 3850

tror rätt många behöver lära sig vad en drönare är
    ------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
    |FPV STUFF|
    |FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
    |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
    | DJI Inspire 1 |
    |TERMIK OCH HANG |
    |
    Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
    |FPV4FUN @ Youtube |

Kommentar

• Luft
      • aug 2013
      • 240

Citat från texten:
      "Det är ju inte bara stater som håller på med övervakning och det kan öppna upp för olika skrämmande scenarion", säger aktivisten och skribenten Oscar Swartz."

Intressant att en AKTIVIST tycker att det är skrämmande. Men det är väl för att AKTIVISTER tycker att internet skall vara fritt men inte luften runt honom. Jag går steget längre och säger att luften är fri.

Kommentar

• Putteman
        • apr 2011
        • 77

Hemskt tråkigt med denna hysteri , svårt att hitta på någon oskyldigare, ofarligare Hobby .
        Gavs exempel i artikeln på elände som en multikopter kan användas till .
        Allt kan användas på fel sätt av fel folk å rätt vore väll att i så fall straffa dessa som missköter sig, istället för att dra alla under samma kam.
        Annars måste de utrota alla delfiner eftersom dessa kan tränas upp till mördare .
        Ska jaga attackdykare för flottan. Med knivar fästa vid nosen.
        Senast redigerad av Putteman; 2014-01-23, 17:12.

Kommentar

• PinDuke
          • jun 2012
          • 494

Ursprungligen postat av simonarvestrand
          tror rätt många behöver lära sig vad en drönare är
          Precis. Tyvärr slår det ju inte lika bra med en rubrik typ: "Allt fler monterar en kamera på sin radiostyrda helikopter"...

Kommentar

Arbetssätt...