Hans grejjer såg lite hembyggda ut, är du en av oss här på forumet?
renskötsel
Kollaps
X
-
Det finns nån tråd här i forumet där folk var rädda för snöflingor... haha! Snöhög på multin, inte ofta det händer. ;-)www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
http://www.svtplay.se/klipp/2596249/...ka-driva-renar
Hans grejjer såg lite hembyggda ut, är du en av oss här på forumet?
Yes de är hemmabyggen. Tror det är "Foto Micke" som byggt dom.
Fotomicke: https://www.youtube.com/watch?v=su-6Pa10S_wKommentar
-
Såg en länk från bs om rendrivning (SVD). Måste vara samma länk som Ni redan lagt in? cooolt som bara den
Kommentar
Kommentar