Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hade varit kul att va där men ska inte dit dessvärre. Blir att kolla på videos sen !
Mr.Steel är helt overkligt bra. Inverterade fallet var jue helt galet
Själv hoppas jag på att micro fpv ~120mm blir en stor grej tills nästa år med bra prestanda och nån micro-hd i bra kvalle kamera vore fränt.
Mycket lättare att hitta små ytor både inomhus och utomhus med hinder att flyga på, speciellt om man bor i och nära städer som många gör. Det skulle göra hobbyn mer tillgänglig för dom som inte har skog eller stor yta att sätta upp en bana på.
Istället kunde man anordna race i mindre lokaler, på rcbil banor etc.
Det går jue iaf åt det hållet med 180mm. ~120mm finns jue också nu men ganska begränsat utbud fortfarande.
Senast redigerad av Copterdude; 2015-10-03, 09:38.
Kommentar