Posta era flygfilmer
Kollaps
X
-
Trevlig video och grattis till en snabb utveckling. Är själv nybörjare på fpv och multirotor. Tyvärr fastnade jag lite för mycket i själva byggandet istället för att fokusera på flygningen. Har redan pensionerat två 250 byggen utan att egentligen fångat någon video. Här kommer dock en video med den senaste 250 racern. Håller redan på med nästa bygge ...:rolleyes:
Mvh/Leif
PS Är inte helt nöjd med mobius och kommer därför att testa Polaroid Cube+ till nästa bygge/video. DS
Kommentar
-
Kul film och riktigt roligt med quad race.Trevlig video och grattis till en snabb utveckling. Är själv nybörjare på fpv och multirotor. Tyvärr fastnade jag lite för mycket i själva byggandet istället för att fokusera på flygningen. Har redan pensionerat två 250 byggen utan att egentligen fångat någon video. Här kommer dock en video med den senaste 250 racern. Håller redan på med nästa bygge ...:rolleyes:
Mvh/Leif
PS Är inte helt nöjd med mobius och kommer därför att testa Polaroid Cube+ till nästa bygge/video. DS
Men med tanke på allt skit som gått att läsa under sommaren med div "drönar incidenter" så kanske du skall fundera på var du flyger.
Knappast 3 km till korset på Malmens flygplats kanske inte uppskattas av alla.//LasseKommentar
-
Tack och tack för omtanken. Är medveten om detta och om någon undrar ringde jag till tornet pss som när vi flyger på Sjögestadsfältet.
Mvh/LeifKommentar
-
Kommentar
-
felpostKör flygplan, med eldrift eller på hang.Kommentar
-
Tänkte att ta och bidra med en video
Det är min första och tänkte bara att det var lite kul att experimentera lite!
Kommentar

Kommentar