Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Absolut är det så.
Läser man noga i beskrivningar så går det absolut, men jag har ändå fått åka hem till folk som inte klarat av det.
Har man utrustning för att ordna det själv så försök. det är inte farligt så länge man följer beskrivningar som finns.
Sen är det ju lite kul när man lyckats , så försök absolut själv först.
Mitt KK-kort och programmerare anlände nyligen från HK och idag provade jag att programmera om det till TRI med stöd av RCExplorers utmärkta guide http://rcexplorer.se/Educational/HKKK/HKKK.html och det funkade klockrent. Tack David!
:applause:
Det där med flygplan gjorde mig nyfiken. du får hemskt gärna återkomma med hur det gick :-)
/S
I detta fall lägger jag bara in programmet åt en kompis men fungerar på att göra det även på ett eget har ju ett kort över. Men återkommer med resultat
Sent with Desire using Forum Runner
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ---------------------- |FPV STUFF| |FATSHARK Dominator HD & BASE SD| |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32| | DJI Inspire 1 | |TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking| |FPV4FUN @ Youtube |
Kommentar