Tror inte du lyckas få till flightmodes med 5e då du måste få till rätt signalnivå på switcharna.
Naza allt är fel :/
Kollaps
X
-
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube | -
om du skall kalibrera gps så går det absolut inte för du måste skifta mellan två flightmodes ett gäng gånger
för att komma in i det läget.
möjligt att det på något sätt går att få till men är väldigt tveksam , skulle inte lägga ner energi på att försöka.------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Bytte till spektrum för å se vad som hände... Men de var samma felkoder :( startat om flera ggr nu men får inte de att funka. Är de någon inställning i turnigy x9 som kan spöka?Kommentar
-
Kommentar
-
Sv: Naza allt är fel :/
På den sidan, vad är är blå-markerat längst ner, där det står typ GPS, fail safe, atti, fail safe och manual?, var står markören? Och vad står det längst ner till höger?
--
S
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2Kommentar
-
-
De va min plasma tv som förstörde fönstret för mig men de e fixat nu, dock återstår alla felkoder :/Kommentar
-
Jag har inte min kvar :( Så det är svårt att få ett bra grepp, minns inte riktigt hur det såg ut eller hur jag gjorde. Kanske några setup-filmer kan hjälpa till att hitta något?
--
S
Sent from my iPad using Tapatalk HDKommentar
-
Här står felkoderna http://www.flickr.com/photos/7862722...0571/lightbox/
CFG-ERR
SN-ERR
X1-ERR/ X2-ERR/X3-ERR
PMU-ERR
RX-ERR
mvh defunctaKommentar
-
Jag tror att det egentligen baraHär står felkoderna http://www.flickr.com/photos/7862722...0571/lightbox/
CFG-ERR
SN-ERR
X1-ERR/ X2-ERR/X3-ERR
PMU-ERR
RX-ERR
mvh defuncta
är CFG-ERR som behöver fixas, resten är nog bara följdfel.
Det måste vara något med TX... Hmm...
--
S
-
Kan du inte prova med att bara stoppa in en kontakt mellan mottagare och Naza? Och ev. vända den om du har blinkande gul för att se om det blir någon skillnad.
--
S
Kommentar