Tycker absolut att du ska testa ett APM 2.6 eller ett Pixhawk
Bästa flygkontrollen? MK, WKM, CC3D, KK mfl
Kollaps
X
-
skulle byta ut naza light mot apm eller pix känns som naza light och vanlig naza är för lik för att få ut nått vettigtKommentar
-
tror inte det är bökigare än något annat , apm för ett par år sedan va riktigt bökig men det har hänt massor sedan dessKommentar
-
Nu är jag lite partisk för jag har bara kört APM och Pixhawk sedan jag började med multirotor vilket inte var för så länge sedan.
Kan knappt se hur det faktiskt skulle kunna bli lättare än med APM/Pixhawk.
Installera programvaran, koppla ihop med USB och kör bara wizarden - Klart!
För att få maskinen ännu stabilare kan man köra autotune vilket är en kanonfunktion!
Har precis köpt Pixhawken och fördelen med den är att det inte finns några risker med bränd regulator samt att programvaran nu utvecklas för pixhawken.
För 1800:- (Hos www.retech.se) får man väldans mycket för pengarna, dessutom billigare än att köpa utomlands.
Rekommenderar definitivt PH/APM till nybörjare, som jag var för inte så länge sedan och till viss mån fortfarande är.Kommentar
-
The best quality First Person View equipment. Free or discounted shipping on all orders.Drone Racing, RC Airplanes, FPV Cameras, FPV Goggles, Video Transmitters, RC Quads, Drone Antennas, Lipo Batteries, and Ground Station Equipment.All available for amateurs, schools, hobbyists, government, and wholesale buyers.Kommentar
-
Är du helt säker att det ska vara retech.se?Nu är jag lite partisk för jag har bara kört APM och Pixhawk sedan jag började med multirotor vilket inte var för så länge sedan.
Kan knappt se hur det faktiskt skulle kunna bli lättare än med APM/Pixhawk.
Installera programvaran, koppla ihop med USB och kör bara wizarden - Klart!
För att få maskinen ännu stabilare kan man köra autotune vilket är en kanonfunktion!
Har precis köpt Pixhawken och fördelen med den är att det inte finns några risker med bränd regulator samt att programvaran nu utvecklas för pixhawken.
För 1800:- (Hos www.retech.se) får man väldans mycket för pengarna, dessutom billigare än att köpa utomlands.
Rekommenderar definitivt PH/APM till nybörjare, som jag var för inte så länge sedan och till viss mån fortfarande är.
Kommentar
Kommentar