Problem med min Dji F450 flywheel

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • SteffeB
    • jun 2011
    • 888

Y6:a med Naza gps bara för foto, Sony Nex 5n.

7" 30$ skärm ifrån ebay som jag byggt om med 12W led-bakgrundsbelysning. Fanns inga vettiga alternativ till bra peng när jag byggde den, funkar kanon i alla ljus men är lite klumpig... Ska beställa en 8" ifrån foxtech istället, men misstänker att deras bakgrundsbelysning inte är riktigt lika kraftig som min, hehe....

Hobbyking 200mw 5,8ghz med hemlödda klöverantenner.

Är det fpv-grejer för lite över 1000kr kanske? Det behöver inte vara dyrt för att funka bra.

Kommentar

• simonarvestrand
      • jan 2012
      • 3850

nått va det ju iallafall som inte funkade optimalt under den flygningen
      men såg bra ut annars.
      ------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
      |FPV STUFF|
      |FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
      |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
      | DJI Inspire 1 |
      |TERMIK OCH HANG |
      |
      Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
      |FPV4FUN @ Youtube |

Kommentar

• SteffeB
        • jun 2011
        • 888

Haha! Ja, lite fel blev det.

Kommentar

• Sickan
          • jul 2012
          • 1080

Ursprungligen postat av Wighman
          Jo jag vet att det blir dyrt att beställa från sverige men man har som en garanti på grejerna och man kan lätt få hjälp om det skulle vara något.
          Håller med dig om att det finns många fördelar med att handla i Sverige, och det inte heller alltid priset som är avgörande.

Men utan att gräva i detalj vad gäller din lista så kan du hitta de mesta billigare hos andra svenska handlare. T ex kan du spara över 400 på Fat Sharken

--
          S
          --
          Cinestar 8/Mikrokopter, QAV400/CC3D fpvmanuals Edition, Paparazzi Y6/WKM, DJI F450/NAZA+GPS, QAV500/CC3D Drotek Edition
          , ADS 400-Q/Naze32

Blog
          Youtube
          Vimeo

Kommentar

• Wighman
            • mar 2013
            • 29

Ursprungligen postat av Sickan
            Håller med dig om att det finns många fördelar med att handla i Sverige, och det inte heller alltid priset som är avgörande.

Men utan att gräva i detalj vad gäller din lista så kan du hitta de mesta billigare hos andra svenska handlare. T ex kan du spara över 400 på Fat Sharken

--
            S
            Jo jag såg att handlar jag av http://firstpersonview.co.uk så blir det betyligt billigare

Kommentar

• Wighman
              • mar 2013
              • 29

Ursprungligen postat av SteffeB
              Y6:a med Naza gps bara för foto, Sony Nex 5n.

7" 30$ skärm ifrån ebay som jag byggt om med 12W led-bakgrundsbelysning. Fanns inga vettiga alternativ till bra peng när jag byggde den, funkar kanon i alla ljus men är lite klumpig... Ska beställa en 8" ifrån foxtech istället, men misstänker att deras bakgrundsbelysning inte är riktigt lika kraftig som min, hehe....

Hobbyking 200mw 5,8ghz med hemlödda klöverantenner.

Är det fpv-grejer för lite över 1000kr kanske? Det behöver inte vara dyrt för att funka bra.

https://www.youtube.com/watch?v=Drmv...e_gdata_player
              Det där såg kul ut
              Nä precis, dyrast är inte alltid bäst. Men jag har inte grejerna för att löda och bygga själv och inte heller tiden för det just nu men kanske i framtiden, så nu känns det skönast med "plug and play" tills jag har rustat min verkstad för RC

Kommentar

Arbetssätt...