Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Dys sn20a helt klart. Är riktigt nöjd med dom. Om inte redan blheli 14.0 är släppt så kom,er det väl vilken dag som helst och då ska dom bli riktiga kiss dödar. Då dom inte brinner upp hursomhelst helst som kiss gör.
Tack Stisse, fick bli 4st sådana, man fick t.om rabatt när man beställde fler än 3st.
Jag la till 11kr för en lite snabbare frakt, 7-10 dagar, vi får väl se hur det blir med det!
Sen kan man ju flasha sina esc hur man vill med blheli eller simonk samt korrigera esc inställningarna. Kör själv just nu med HobbyKings Afro USB Programmer, funkar smidigt och enkelt.
Kan vara bra att kolla upp vilka sätt du kan flasha esc nu när ny BLheli fw snart släpps och om du har någon "flasher" hemma sedan tidigare eller om det måste införskaffas.
Sen kan man ju flasha sina esc hur man vill med blheli eller simonk samt korrigera esc inställningarna. Kör själv just nu med HobbyKings Afro USB Programmer, funkar smidigt och enkelt.
Kan vara bra att kolla upp vilka sätt du kan flasha esc nu när ny BLheli fw snart släpps och om du har någon "flasher" hemma sedan tidigare eller om det måste införskaffas.
Jo, jag får väl beställa en sån där Afro USB Programmer oxå - hur och var hittar jag programvaran?
Har aldrig flashat tidigare ....
Det mest intressanta är väl vad du kör för motorer o propellrar.. Eftersom din ESC bör vara dimensionera till det.. Jag har sett många 4s setups som kör 12a escs.. allt handlar om vad du faktiskt drar för amp...
Jag har ett antal MT2208-1100 liggande som jag tänkte köra på 4S och 8" proppar. 20A esc bör räcka till dem. Finns en viss risk att jag kommer att prova 5S för skojs skull men om det blir aktuellt får jag hitta passande esc då.
Kommentar