Bra FPV-kit?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Peter1
    • maj 2013
    • 231

Xt60 mot accen. Skärmen är större, klarare, högre upplösning och inte minst själva den inställbara ramen med förstoringsglas/plast är betydligt bättre än QuanumV1. Quanum V2 är alldeles utmärkta googles
    Senast redigerad av Peter1; 2016-03-17, 20:45.

Kommentar

• Peter1
      • maj 2013
      • 231

http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=80296

Har den inte själv, men läst mkt bra om den. Bruce gillar den https://www.youtube.com/watch?v=tFgxoTmtMow
      Bra med scanfunktion och tydlig display och rssi

Kommentar

• Thomas

• jun 2006
        • 7673

Tack, Peter!
        Då är det bara att trycka på "Köp-knappen" då....

Håller på att omskola en gammal EasyGlider till eldrift och FPV!
        Retroholic!

Kommentar

• Killenheladagen
          • sep 2015
          • 1394

Du kan ha vilken Connector du vill till visiret! RX går bra m 2s och 3s jag själv har skrotat xt60:n mot en Dean (med jst-hona-adapter för små accar ex.2s800 som driver hela paketet länge, flög ca 25min med ett fullt 2s1300 och nästa dag hade spänning gått tillbaka så laddaren ser det som fullt fortfarande det bör ge en fingervisning om hur lite ström visir+mottagare drar ihop.!
          Du kommer bli nöjd med både v1 eller v2, v2 är endast lite smidigare men det är saker du själv kan göra med v1 (fickor för accar och sånt)
          Vad gäller bilden är det samma display - och den fungerar mycket bra speciellt med fresno-linserna man får med. Ingen imma, låg kostnad och skarp bred bild.
          Peter1 har rätt köp det istället för skitdyra goggles som ändå har sämre bild!
          Mvh Gustaf

Kommentar

• Peter1
            • maj 2013
            • 231

Nej, nej.. Det är inte alls likadan skärm. Det är stor skillnad. V2 har bättre upplösning och är av bättre kvalitet. Jag har haft både V1 och V2.

Kommentar

• Killenheladagen
              • sep 2015
              • 1394

Ursprungligen postat av Peter1
              Nej, nej.. Det är inte alls likadan skärm. Det är stor skillnad. V2 har bättre upplösning och är av bättre kvalitet. Jag har haft både V1 och V2.
              Jaha jag har kikat genom båda och märkte ingen skillnad alls?! Kanske linserna skilde? De gör stor skillnad på pixlarna och "djupet " upplever jag.
              Mvh G

Köp v2 om de är bättre de är inte mycket dyrare men v1 är riktigt bra också!

Kommentar

Arbetssätt...