ska kolla upp detta när jag kommer hem ikväll!
Blade mQX, fler som har denna skapelse?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
får uppdatera lite här, en klubbkompis fyllde sig 60år ung i lördags.
så jag och frugan + farsan gick ihop och köpte en mQX BNF till honom, samt en sån mini-kamera jag har.
vart klockren present må jag säga. haha
jag hade min med, så vi flög för fullamuggar där på kvällen.
han har flugit mCPX tidigare, så denna vart det fullfart på direkt.
aldrig sett en så glad 60åring ynling. haha
klart vi filmade från min mQX.
såg att Nephre hade köpt sig en också nu.
farsgubben är också sugen, men han får testa min manick först, så han inte köper något "fel" så att säga.
nu till helgen blir det Åland.. då åker den med dit, ska filma lite där på ett speciellt ställe sen =DKommentar
-
Jajjamensan, jag har en som jag håller på att lära mig flyga med. Inte helt lätt för en newbie som jag men det tar sig. Jag kan hovra med den hyffsat men att flyga runt är inget jag fixar än så länge
Blir till att ta med den till jobbet ikväll med så man kan träna lite mer på kafferasterna
Dessvärre har jag ju ingen DSM-sändare så jag fick "nöja mig" med rtf-varianten, håller på att kolla som bäst hur man fixar en DSM2-modul till min Turnigy 9x. Inte omöjligt men pilligt värreKommentar
-
sköj att du har fixat en =)
har flaxat omkring lite hur som helst, kraschat som fasiken ibland.
inte haft sönder något än.
Kommentar
-
-
Lugn å fin, den blev precis färdig :sarcastic:
Jag vet att den ser ut som en Folkabubbla med semesterpackning på takräcke, men det får jag leva med, dessutom syns det inte när det är mörkt :sarcastic:
Viktökningen slutade på 25g, så nu hoppas jag att det blir en lugn natt...Kommentar
-
-
Dom kan ju försöka, dom kommer att bli bländade om dom hinner få in den i siktet...
Nu har vi ännu en orsak för grannarna att kalla gröningen här utanför för Area 52 :sarcastic:Kommentar

Kommentar