Qav400
Kollaps
X
-
-
Tackar!
Den är väldigt annorlunda
Tackar! Det var roligt! Nästa gång får vi plocka med oss grejer så vi kan grilla en korv
--
SKommentar
-
Ser ruskigt jämt och fint ut! Är filmen redigerad i fullfart eller har du dragit ner på hastigheten?Ursprungligen postat av SickanFortsatte att busa med QAVen idag och passade på att köra en halv ack. på stället för nästa FPV-träff på lunchen
--
S
Saxtorp är kalas! Vi får rejsa runt ön när det blir dags
Kommentar
-
Tackar! Det kan vara något klipp som jag dragit ut lite för att matcha musiken, men jag tror inte det i det här fallet. Jag får kolla när jag kommer hem imorgon
--
S
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2Kommentar
-
Trevliga filmer att kolla på Sickan, kul att se hur flygstilen ändras och hur mycket säkrare du blivit
PS
Vad grönt och fint ni har det söderut, blir lite avis, här uppe i Norr är det mulet/regnigt och grått. Luften är så fuktigt så man kan nästan ta en matsked och äta vilket ger noll flygning för tillfället :(Kommentar
-
Tackar! Och det blir bara roligare och roligare, både flygningen och vädretTrevliga filmer att kolla på Sickan, kul att se hur flygstilen ändras och hur mycket säkrare du blivit
PS
Vad grönt och fint ni har det söderut, blir lite avis, här uppe i Norr är det mulet/regnigt och grått. Luften är så fuktigt så man kan nästan ta en matsked och äta vilket ger noll flygning för tillfället :(
--
S
Sent from my iPad using Tapatalk HDKommentar
-
När jag beställde var det många som var glada över sina EzUHFs, nu läser jag att DL is da shit
Jag har varit nöjd med övriga produkter från ImmersionRC så jag chansade lite. Specarna är i princip de samma. En fördel för mig kan vara det färdiga kablaget för att koppla ihop den med EzOSD.
--
S
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2Kommentar
-
Wooaaa! Mitt kit verkar inte ens ha dykt upp på readymade än =*(Kommentar
-
Det är fel på l2o på några mottagare (http://team-blacksheep.com/products/prod:ezuhf_rx läs grön text har även pratat med trappy) så du får kanske vänta några veckor till som jag får göra :( l2o var något med rssi telemetri.Kommentar

Kommentar