Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Rctimers escar skulle jag passa mig för, har testat och det är långt ifrån ovanligt att dom inte funkar som dom ska. 50% av dom jag testade kunde inte reglera rätt efter byte till f-30a escar kunde maskinerna helt plötsligt flyga.
det går att läsa om dom lite överallt, en del har fått till dom genom att flasha om simonk mjukvaran , nån såg jag hade öppnat och visat hur illa det såg ut, inga roliga lödningar där.
Jag har rctimer Simonk esc och är inte nöjd. Quadden flyger illa på dem verkar det som. Byter ut mina mot flashade f30a i skrivande stund. Har liksom simon tidigare i tråden utrustning för att flasha om det behövs för någon, i göteborg.
Har använt mej mycket av multistar och jag är nöjd en så länge men funderar på att ersätta med rctimer simonk. Är det någon som testat och kan säga om det är stor skillnad?
Lite längre upp i tråden ser du mina tankar
det går att läsa om dom lite överallt, en del har fått till dom genom att flasha om simonk mjukvaran , nån såg jag hade öppnat och visat hur illa det såg ut, inga roliga lödningar där.
Rctimers escar skulle jag passa mig för, har testat och det är långt ifrån ovanligt att dom inte funkar som dom ska. 50% av dom jag testade kunde inte reglera rätt efter byte till f-30a escar kunde maskinerna helt plötsligt flyga.
när det gäller fartreglage kan du tänka om just hobbyking, många med mig anser att det är det bästa 30a reglaget du kan köpa nu.
Vet en quad till ett pris av 49 000 dollars som har hobbyking F-Reglage i sig varför ? jo för att det inte finns nått bättre. ( inte 30A reglage)
du kan alltid köpa från black sheep. dock efter lite forskning så visar det sig att deras 30a reglage är samma reglage som hobbyking säljer.
Om du vill slippa hobbyking-logan så har dom ju även billig krympslang i alla färger och dimensioner
Den tjocka genomskinliga var dock ingen höjdare enligt mig
Om du vill slippa hobbyking-logan så har dom ju även billig krympslang i alla färger och dimensioner
Den tjocka genomskinliga var dock ingen höjdare enligt mig
Haha! Humor. =) Jag löser det.
Jaså HobbyKing säljer nåt som är så pass bra? Kvalitetskontroll har ju vart lite si så där. Så om jag tar 4 st sådana så funkar dom? =) Behöver ej reserv alltså. Coolt! King of Hobby.
Kommentar