Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Phantom är en fotopråm, inte busflygare uppenbarligen. Phantom2 anser jag gör jobbet svevärt bättre, framför allt med tanke på flygtid.
Anser att den perfekta av de rimligt lättfixade setupen är Phantom 2 med H3-3D Gimbal, GoPro3 och 5.8GHz sändare samt en 7" skärm med mottagare på handkontrollern. Blir några nollor på inköp men flyger fantastiskt bra med runt 20min flygtid och underbara filmer och bilder.
Vill man köra direkt ur lådan är Phantom 2 Vision+ en fantastisk skapelse... Har inte så mycket till övers för "vanliga" Vision (utan plus).
Det blev en Phantom2 med HD-3D gimbalen nu i helgen! Var uppe säkert 150-200m (om inte mer) nu i solnedgången och kollar på videon just nu. Jag kan knappt förstå hur jäkla bra bilder det blir, helt skjukt. Riktigt nöjd är jag.
Har med köpt en Phantom 2 som kommer på torsdag, dock utan gimbal, vill va säker på maskinen innan jag sätter på min gopro, vet inte om det är dumt att vänta med gimbal men jag valde det.
Kommentar