Är det någon som vet var man får tag i Gemfan 5030 propar snabbt. Firman som jag brukar köpa ifrån i England har slut
snabb leverans av GEMFAN 5030
Kollaps
X
-
Jag kan rekommendera lizard-rc, jag köpte där när det var panik och fick det dagen efter i brevlådan.
-
Panik idag slut på proppar beställde en del ... går ju åt som smör.Jag kan rekommendera lizard-rc, jag köpte där när det var panik och fick det dagen efter i brevlådan.
http://www.lizard-rc.se/sv/7-propellrarKommentar
-
Kommentar
-
5x3 proppar finns ett gäng hos mig också, jag har växt upp och skaffat 5x4 istället, dags för er också så ni hänger med
Kommentar
-
-
-
Jag har för många 6x3 och 5x4 på lager för att köpa nya, men de är gjutna i form och inte nerkapade. Så de borde balansera ut precis lika bra som de andra hq propellrarna.
Kommentar
-
-
Propparna kom igår, snabbt och bra, konstigt att alla CW var bra balanserade men alla CCW var klart sämre, dock duger det för mig, inte så noga, de blir ju snart sönderkörda ändå.
Balansproblem ,, jag körde "bullnose" variant på 2 av mina proppar, hmm man klipper av ena änden på proppen så de blir ungefär lika långa, är inte det bullnose proppar..
Fick ju göra det efter att Lasse körde ifatt mig nu senast och skadat propparna.
Tack, men de kan du nog behöva framöver.. bättre jag köper egna.Kommentar

Kommentar