Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Welcome to the official Gens ace and Tattu Europe store. Discover a wide range of high-performance RC LiPo batteries, chargers, and essential parts to upgrade your RC cars, airplanes, helicopters, boats, FPV drones, UAVs, and more.
Av dessa så är det bäst tryck i Nano-tech. Wellpower och Multistar är snarlika.
Jag har endast ett nano-tech men det drar ut väldigt fort. Kan bero på att jag köpte det begagnat.. Räcker ca 2 min.
Multistar och Wellpower räcker ca 4min.
Helt ok nöjd med samtliga batterier.
Om någon har tips på återförsäljare med schyssta 4s i eu området så vore det trevligt.
just små 4cell nanotech får jag nog säga är riktigt bra. men 6cell som jag hade i större helikoptrar är katastrofalt dåliga
mer lika blåsfiskar än batterier.
Multistar 1400 från hk är nog min favorit för tillfället, har dock inga mängder flighter på dom än så jag vet inte hur dom är i längden.
Jag kör 1400 multistar och är jävligt nöjd! Har alltid kört hobbyking ackar och har väldigt bra erfarenheter från dessa. Zippy 4s 2650 samt 3000mah, A-spec 3200mah 6s, 1300mah 3s nano.. Har funkat riktigt bra!
Kommentar