Program för redigering använder gopro 3

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • freddan_6
    • aug 2006
    • 2655

Rent allmänt finns inget svar om det är drygt eller inte. Jag hade Dell E6410 som max kan ha 8GByte, men hade 4GByte. Det beror på vilken modell av bärbar dator om det går eller inte.

Kommentar

• lixxer
      • dec 2009
      • 322

så här blire då jag startar upp premiere elements 9 ny installerat dator omstartad Klicka på bilden för större version

Namn: 1.jpg
Visningar: 1
Storlek: 29,8 KB
ID: 495502

Kommentar

• Keny
        • sep 2007
        • 95

Att det gick bra med Pinnacle Studio tyder på att datorn borde räcka till. Annars är just Pinnacle Studio ett program som tar mycket arbetsminne. Lägger du in långa scener så går det åt ännu mera minne.
        Ett program som inte belastar datorn speciellt mycket är MAGIX Movie Edit Pro. Kan rekommendera det. Tycker personligen att det är snabbt och smidigt.
        Har hållit på en hel del med redigering och överbelastade datorer, så till slut tröttnade jag och beställde en specialanpassad burk med I7-2600 CPU @ 3,4Ghz, 64-bit system och 16Gb RAM. För att få en snabb hd att jobba mot satte jag i en SSD-drive + 2Tb lagringsdisk. Efter den uppgraderingen har det aldrig krånglat.
        *RC-flyers do it in the air*

/ Keny

Kommentar

• lixxer
          • dec 2009
          • 322

Har suttit lite med pinnacle studio 16 å knåpat lite, var ute å flög lite tidigare i veckan och gjorde ett försök till redigering, här är resultatet i vart fall

Kommentar

Arbetssätt...