Utmaning - Malmöbor (eller turister/gäster)
Kollaps
X
-
Här kommer mitt första "uppdrag" det var nästa mörkt , hämtade mina grejor på lunchen i Måndags då det var fint väder och körde direkt efter jobb dit till Pildammsparken men det var väldigt mycket folk i rörelse så jag körde en sväng till Kungsparken och den filmen kommer lite senare , nåväl körde tillbaka igen och det var mindre folk utan på parkeringen och närmst dammen och därför undvek jag den biten av säkerhetsskäl även om det hann bli ganska mörkt som sagt
Enjoy
http://vimeo.com/86488917Kommentar
-
Nice. Mina pilotkameror slår om till svart/vitt på kvällen men GoPro m.fl. är inte lika snälla. Var det väldigt mörkt? Läskigt att flyga i den korridoren i så fall.
Turning Torso är ju nästan klar.
Vraket är filmat.
Två Pildamsparken-filmer
Det börjar arta sig med roliga filmer. Jag är spänd på om någon kommer att köra under broarna, och var i så fall.Kommentar
-
Ännu har jag inte sett någon som klarat målet i Pildammsparken, det har varit försök.
Gällande Broarna, kan det bli problem om man får räckviddsproblem mellan radion och koptern under en bro pga blockning, här måste man nog stå i mitten för att klara detta mål så man kan se igenom alla broarna. Annars riskerar man nog att få bada om failsafen går in under en bro och smack i taket och sedan plask i det blöta.
Nu har jag ingen elbåt med det är nog lösningen för att på ett säkert sätt klara detta mål.
KenKommentar
-
Om Neu och jag lägger samman våra filmer har vi klarat det :sarcastic: som sagt av säkerhetsskäl undvek jag en bit , ljuset blir bättre och tidigare undan för undan och en tidig morgon en söndag kl 5 ska jag flyga hela uppdraget har jag tänkt
Under broarna avstår jag men jag har kikat på förutsättningarna för jag bor inte så långt därifrån , där det är minst avstånd mellan 3 st är tyvärr mitt i city vid Södertull :banghead:
TT kommer jag försöka så fort jag får min beställda OSD så man vet vilka höjder man är på
Kommentar
-
En man i din ålder borde inse att sådana uttalanden kan straffa sig he he
Så om jag flugit förbi Roskildevägen en bit på gräsmattan hade mitt också räknats ? :sarcastic: får nog hålla med Kenneth tyvärr att ingen fullföljt änTycker att min får räknas som att jag gjorde hela för jag flög över till andra sidan dammen för att kompensera för det som var blockerat
Kommentar
-
Varför bara över vatten utmaningar
mina multis kan inte simma och jag har sett en disco fullutrustad försvinna i djupet men jag är gärna publik när du Håkan visar hur man ska göra ha ha
Kommentar
-
I vilket fall så har Kenneth vunnit med att filma båten. Men han har avsagt sig priset, antagligen för att han redan har en Hubsan. Då går ju priset automatiskt till nr 2. Men eftersom ni som självutnämnda domare har sagt att Neo inte filmade hela Pildamsparken-gången, så återstår en utslagningstävling mellan Stiffe och Neo. Det innebär att under 3 broarna eller TT utfört av Neo eller Stiffe kommer att resultera i en vinnare.
Usch om man tabbar sig under broarna.Kommentar
-
Tack Stiffe - känner pressen nu !!
Hoppades på att Tuffe-Kenneth skulle anta utmaningen, han som redan varit halvvägs till Danmark...Kommentar
Kommentar