Detta kom precis upp på Vectors sida på rcgroups för någon minut sedan:
Utmaning - Malmöbor (eller turister/gäster)
Kollaps
X
-
yeeesssss efter en lång väntan så fick jag mina grejer.
Förmodligen dom härligaste motorerna som jag någonsin har haft. Dom är perfekt balanserade och luktar förbränd Jet A1 (vet inte varför men ser det som en stor bonus). Nu ska jag bara hitta en tid att flyga. Slutar sent och det är inget trevligt väder men det ska nog lösa sig
OBS!!! Viktigt för alla som har en TBS disco (kan även gälla pro). Säg till att sätta lite tejp över power distribution spåret(?) som sitter under batteriet. Efter 30 flygningar så kunde jag se kopparen. Då satte jag två lager glasfiber tejp som har skyddat från en möjlig kortslutning.
Kommentar
-
Kenneth har tydligen tagit en deltävling i utmaningen och batteriet tog inte slut denna gången ;-? Grattis Kenneth http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...616#post338616
vad är det för motorer ?Förmodligen dom härligaste motorerna som jag någonsin har haftKommentar
-
[QUOTE=Stiffe;338617]Kenneth har tydligen tagit en deltävling i utmaningen och batteriet tog inte slut denna gången ;-?
Batteriet tog inte slut, det var minneskortet som blev fullt.
Jag sparade ett batteri till TT idag att ta på vägen hem, men tiden rann ut och det blev till att rikta skutan hemåt istället.
KenKommentar
-
Här kommer filmen från Båten. Nu står TT på tur, men jag kan inte idag och det är bra väder, jag blir galen.
KenSenast redigerad av Kenneth E; 2014-02-09, 01:34.Kommentar
Kommentar