Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
i fjollträsk å skåne är det alltid kaos så fort dom nämner snö på radio eller tv...
men visst är det konstigt så fort det kommer lite snö söder om sundsvall så pratas det alltid om kaos mm det är ju löjjeväckande ... kommer det mer än 10 cm snö så stannar dom södra delarna av landet som om det vore världens natur katastrof ... å precis lika irriterad å förbannad blir jag över detta faktum varje år ... nepp skicka dessa kaos människor till norrland så dom får se hur det SKA se ut under vinter halvåret .. inte fasen är det kaos där ! .....
i Norrland är de ju alltid vinter däck på så det blir ingen kaos där.
jaha idag snöade det igen. Fast idag är jag inte lika glad att det snöade för jag delade ut reklam och samhällsinformation då:sarcastic: fast de är ju bättre en att det regnar.
Kommentar