Vilse i USA

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mulder
    • nov 2006
    • 1033

Lycka till i Usa go hard man.....
    Jag gjorde det 29/9-09 Yes im hard man too /Mulder
    Senast redigerad av mulder; 2009-10-07, 17:00.

Kommentar

• jugg
      • mar 2008
      • 494

säger såhär:

när ni gift er så kommer grattulationer, så säger oftast dom som är ogifta grattis
      och dom som är gifta säger lycka till.

såå slammis my man, lycka till och grattis grabben..

// Tim

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

Fann en bild på Slammis och 3D Jim!
        Har även bett Sleepy C att stoppa honom men det va försent..
        Han sa någonting om lost in Love..

Hoppas du svettas i värmen Slammis för här är det bara kallt och eländigt för alla utom Wesse som gillar kylan.

njut va livet och handla mycket onödigt:sarcastic:

Kommentar

• Slamsugaren
          • okt 2007
          • 286

Tack allihopa for era gratulationer!
          Idag har vi varit pa Tucson shootout,det forsta vi fick se va en 1.5meter
          long ORMJ...L,DEDU tankte aka hem med en gang men Linda tvingade mig att titta lite anda.Hejade pa Bill nar han flog men det hjalpte ej for hans rova ville inte mer.Helt galet (som vanligt)att traffa alla glada modellflygande USA:are.
          Alla fragar efter dig WessE men jag sa att du blev hemma for att du var forkyld. Imorgon ska vi borja bilfarden mot LAS VEGAS

GOD MORGON PA ER !!! IT'S NICE TO BE ME!

Kommentar

• Mats J
            • maj 2006
            • 598

grattis slammsugarn och öva ordentligt nu inför bröllopsnatten

Mvh Mats J

Kommentar

• wesse
              • maj 2007
              • 5864

I dag smäller det för er Linda och Stefan och jag hoppas ni får ett sjuhellsickes fin bröllop som ni ska minnas länge..

må ni leva i sällsamhetens tecken och njut av varje dag som om den vore den sista..

må ni leva hipp hipp hurra :1wav:

Kommentar

• wesse
                • maj 2007
                • 5864

Pratade just med Slammis och han va helt målös över allt han varit med om hitills...
                Shootouten va super med otroliga flygningar o härlig gemenskap...
                Las Vegas va visst obeskrivligt ja det gick knappt prata med honom då han va euforuisk...
                Slammis ville att jag skulle hälsa till alla då han inte hade tillgång till dator...
                Fy faderuttan så avis man blir med glad ända in i själen att en god vän mår och myser för fullt...yehhh

Jag tröstar mig med att Slammis blir utfattig på resan och kan inte köpa fler flygplan utan måste börja flyga Depronflyg...yehhhh:sarcastic:

Kommentar

Arbetssätt...