Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Tack allihopa for era gratulationer!
Idag har vi varit pa Tucson shootout,det forsta vi fick se va en 1.5meter
long ORMJ...L,DEDU tankte aka hem med en gang men Linda tvingade mig att titta lite anda.Hejade pa Bill nar han flog men det hjalpte ej for hans rova ville inte mer.Helt galet (som vanligt)att traffa alla glada modellflygande USA:are.
Alla fragar efter dig WessE men jag sa att du blev hemma for att du var forkyld. Imorgon ska vi borja bilfarden mot LAS VEGAS
Pratade just med Slammis och han va helt målös över allt han varit med om hitills...
Shootouten va super med otroliga flygningar o härlig gemenskap...
Las Vegas va visst obeskrivligt ja det gick knappt prata med honom då han va euforuisk...
Slammis ville att jag skulle hälsa till alla då han inte hade tillgång till dator...
Fy faderuttan så avis man blir med glad ända in i själen att en god vän mår och myser för fullt...yehhh
Jag tröstar mig med att Slammis blir utfattig på resan och kan inte köpa fler flygplan utan måste börja flyga Depronflyg...yehhhh:sarcastic:
Kommentar