Ja färdig byggd är ju inte fel. :-D jag beställde för tre veckor sedan och det skulle ta mellan tre och fem att få den. Så jag räknar med sex till sju veckor. :-P
Angående upplösningen så ser specifikationerna ut så här för en reprap:
- Build volume: 210x190x140mm*
- Overall size: 500x460x410mm* *
- Printing materials: ABS, PLA, 1.75mm diameter thermoplastic.* *
- Build surface: PCB-heated bed to reduce complexity of assembly and to ensure parts do not warp.***
- Computer interface: USB**
- X-carriage: Three Z-adjustable deposition head mounts; one head supplied.
* *
- Accuracy: 0.1mm* *
- Resolution: 0.0125mm* *
- Building speed: 1,800 mm/min* *
- Moving speed: 12,000 mm/min* *
- Deposition rate: 33 cm3*/ hr* *
- Motion: Linear ball bearings on X and Y axes, Igus low friction bushings on Z axis.* *
- Pre-soldered electronics with built-in microSD card slot for standalone printing.* *
- Enhancements to the printed parts to improve the ease of assembly of the X and Y axes*
Obs. Resolution: 0.0125 väldigt väldigt lite! Vanligast att skriva ut med verkar var 0.25 mm
Jag längtar verkligen efter min skrivare nu. Är så sjukt sugen på att börja förverkliga mina idéer. :-P
Jag har dessutom skaffar Autodesk inventor 2010 så kvällarna går mestadels till att försöka förstå mig på det. :-\
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Angående upplösningen så ser specifikationerna ut så här för en reprap:
- Build volume: 210x190x140mm*
- Overall size: 500x460x410mm* *
- Printing materials: ABS, PLA, 1.75mm diameter thermoplastic.* *
- Build surface: PCB-heated bed to reduce complexity of assembly and to ensure parts do not warp.***
- Computer interface: USB**
- X-carriage: Three Z-adjustable deposition head mounts; one head supplied.
* *
- Accuracy: 0.1mm* *
- Resolution: 0.0125mm* *
- Building speed: 1,800 mm/min* *
- Moving speed: 12,000 mm/min* *
- Deposition rate: 33 cm3*/ hr* *
- Motion: Linear ball bearings on X and Y axes, Igus low friction bushings on Z axis.* *
- Pre-soldered electronics with built-in microSD card slot for standalone printing.* *
- Enhancements to the printed parts to improve the ease of assembly of the X and Y axes*
Obs. Resolution: 0.0125 väldigt väldigt lite! Vanligast att skriva ut med verkar var 0.25 mm
Jag längtar verkligen efter min skrivare nu. Är så sjukt sugen på att börja förverkliga mina idéer. :-P
Jag har dessutom skaffar Autodesk inventor 2010 så kvällarna går mestadels till att försöka förstå mig på det. :-\
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Kommentar