Jag har funderat lite på det här med luckor till SD3 och jag tror att jag kommer att köpa plexiglas från Biltema och helt enkelt köpa eller skriva ut gångjärn så att de kan öppnas. Det blir en enkel lösning som kommer att möjliggör att sidorna kan öppnas men enkelt stängas. Magneter kommer att hålla dem på plats när de är stängda.
3d-skrivare
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Vet inte om du sett denna Simon, men jag tyckte den var rätt finurlig ändå.Jag har funderat lite på det här med luckor till SD3 och jag tror att jag kommer att köpa plexiglas från Biltema och helt enkelt köpa eller skriva ut gångjärn så att de kan öppnas. Det blir en enkel lösning som kommer att möjliggör att sidorna kan öppnas men enkelt stängas. Magneter kommer att hålla dem på plats när de är stängda.
http://www.soliforum.com/topic/1588/...sd3-enclosure/
//MatteKommentar
-
Kommentar
-
Synd att det inte finns program till Android för att styra skrivaren då jag hade velat använda min tab.
Ska dock använda min gamla net book
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2Kommentar
-
Mjo iofs men vill behålla den med android då jag använder den med Andropilot ocxå för min Quad
Kommentar
-
Den 15:de beräknas min skrivare komma... :-D har två kilo plast på väg med posten ska komma redan på måndag. En rulle Fluorescent*röd ABS och en rulle vit PLA. ;-)
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Kommentar
-
Ena dagen kan man skriva ut i många timmar utan problem och nästa dag vill den bara jävlas..........
Blir lite less
-
Bra att man tänker till ibland. Bråkat och svurit en timme så kommer man på sina misstag :-)
Inte skrivarn som gjorde fel utan jag :-)

Kommentar