Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
I morgon kommer min 3D skrivare Kommer få betala 1390:- för att lösa ut det, så under 8000:- för skrivaren känns ju helt okey. Sen funderade jag , hur kunde denna tråd hamna under FPV allmänt
I morgon kommer min 3D skrivare Kommer få betala 1390:- för att lösa ut det, så under 8000:- för skrivaren känns ju helt okey. Sen funderade jag , hur kunde denna tråd hamna under FPV allmänt
//Matte
Kul . jag får vänta ett par veckor till.
har även jag funderat på vart tråden ligger , får leta efter den varje gång
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ---------------------- |FPV STUFF| |FATSHARK Dominator HD & BASE SD| |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32| | DJI Inspire 1 | |TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking| |FPV4FUN @ Youtube |
har lärt mig vad tråden heter så behöver jag leta i den så söker jag på trådnamnet
Nån som har några tips på hemsidor med reprap modifikationer eller display/styrningsbyggen till raprappen ?
Har en dator redo för det hela nu men vore nice med nån liten smidig styrning
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ---------------------- |FPV STUFF| |FATSHARK Dominator HD & BASE SD| |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32| | DJI Inspire 1 | |TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking| |FPV4FUN @ Youtube |
Min printer skeppades idag. Ordernr 9995. Mycket spänd väntan...
Fick byggt klart min Shapeoko i helgen. återstår endast lite snyggare kabeldragning. När Solidoodlen kommer så har jag nog de som behövs för att bygga delar till hobbyn =)
Ordentligt paketerad, snyggt och prydligt. Ser att man har fått den nya aluminium-armen istället för den där som var gjord i trä. Ny nätdel verkar dom ha fått då det varit lite strul med dom tidigare. Har testat starta en print för att se hur "off" den är utan att man gör någon kalibrering. Tyvärr så fick jag inte plasten att fastna på plattan, så antingen ser man till att täcka sidorna med plexi så mer värme blir kvar inne i skrivaren. Eller så får man kanske testa glasskiva och hårspray. Denna printer har dom då testprintat med , man ser spåren av materialhållaren som sitter fastskruvad på baksidan.
Kommentar