Helsingborgs Modellflygklubb tar inte emot RCFF-medlemmar!

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • starfighter
    • jun 2006
    • 59

Mycket bra skrivet Ove.
    genomtängt och bra innehåll.
    den stora frågan är kan du styra om dina styrelsemedlemmar ?
    Att just koncentrera sig att göra det som Bokis med andra gjorde innan. För att verka och förmedla flygets goda egenskaper med konstiga upptåg.

Jag kommer inte att höja ett ont ord emot RCFF mer, detta kan vara ett rent faktum.
    Jag är inte med i SMFF styrelse men kan dock prata med dessa att vi skall lägga ner vår kraft i att få in nya flygare till sporten först och främst.
    Sedan vad dom tycker är mest lämpligast gällande förbund kan dom välja fritt.
    RCFF eller SMFF en smakfråga som sagt.

Smff hoppas jag satsar på att hjälpa nya som gamla modellflygare på elit nivå samt lokal nivå söndagsflygare och lördagsflygare med tävlings blod i sig.
    Sedan jobba vidare på ett koncept som ger den bästa lösningen för klubbar och modellflygare att se sin hobby växa och blomstra.

Jag hoppas värkligen att stidsklubban och svärdet för all del mellan dig och Lasse grävs djupt ner i jorden för att aldrig komma upp till ytan igen.

En sista fråga, vad hände med min fråga till sosen ? väntar på ett svar.

Kommentar

• McRegor
      • maj 2006
      • 7943

Hej,
      Jag har hållit mig utanför debatten ett tag nu men tycker faktiskt att ditt senaste inlägg Starfighter var så bra att det borde avsluta denna tråd. Tror inte vi behöver diskutera Helsingborgsklubben mera nu så mitt förslag är att låsa denna tråd - slutet gott, allting gott !
      Ut och flyg alla glada så vi kan träffas runt det vi älskar !
      Hälsningar
      Roger

Kommentar

• tonic
        • maj 2006
        • 882

Jag tycker också att alla parter har visat god vilja att avsluta med sunda meningar.

Vi låser tråden.

BTW: Sosen kan kanske PM:a dig Starfighter ang. Det svar du väntar på.
        Mvh / Toni (tonic) Cederholm.

Kommentar

Arbetssätt...