tjaa.. vad säger man.. glad jag inte är med, men samtidigt lessen att det inte finns nån rim å reson längre i detta förbund.. för det vore trevligt med ett jordnära förbund...
saxat från smff forum
Jag läste ett protokoll från FSF styrelsemöte den 6-7/5, där vår förbundsordförande uttalar sig
Citat:
Medlemsregister – Bengt Lindgren visade en PowerPoint om arbetet med det nya medlemsregistret. Sammanfattningsvis fungerar systemet bra.
En del information i övrigt om vad som händer inom SMFF finns att läsa på
Ordförande i grenförbunden skall åka med FSF på en 3 dagars konferens till Bernkastel-Kues, (55.000kr)
Räcker inte slantarna rekommenderas respektive grenförbund att ”fylla” på reskassan
Jag hoppas att resan bidrar till utvecklingen av vår svenska modellflyghobby.
slut saxat..
saxat från smff forum
Jag läste ett protokoll från FSF styrelsemöte den 6-7/5, där vår förbundsordförande uttalar sig
Citat:
Medlemsregister – Bengt Lindgren visade en PowerPoint om arbetet med det nya medlemsregistret. Sammanfattningsvis fungerar systemet bra.
En del information i övrigt om vad som händer inom SMFF finns att läsa på
Ordförande i grenförbunden skall åka med FSF på en 3 dagars konferens till Bernkastel-Kues, (55.000kr)
Räcker inte slantarna rekommenderas respektive grenförbund att ”fylla” på reskassan
Jag hoppas att resan bidrar till utvecklingen av vår svenska modellflyghobby.
slut saxat..
Kommentar