Ursprungligen postat av Biggles
Är förvisso med i redaktionsrådet, men undviker att uttala mig i frågor om detta om jag inte har samtalat med de övriga två innan (jag vill ju inte ha en "polsk riksdag") demokrati är omständigt, och en positivt inställd diktator är det snabbaste ledarskapet eller?
Vilken roll är din Biggles?
Vilken roll har AM?
Vikeln roll har McRegor ?
för att nu bara nämna de sista som skrivit i tråden
Vad jag försvarar:
Det fria tankesättet. Det är mycket negativa skrivelser om att allt är skit. Allt är inte bra men allt är inte skit. Om man bara ältar runt i "smutsen" så kommer man ingen vart man behöver argument från "en positiv" sida för att eventuelt "hitta ut ur skiten". För att om man tycker att SMFF är total skit, då går man ur och så bryr man sig inte längre, man kan ju förvisso kasta skit på SMFF om man är road av det.....
Ja du har rätt att kräva (liksom jag) för vi är ju medlemar.
Informationen från styrelsen till medlemmarna skall gå via medlemstidningen (eller extra utskick). Jag tycker då personligen att kostnaden för ett extra utskick till 7668 medlemar inte ger valuta för pengarna (detta är alltså en helt privat uppfattning) I detta fall när det dessutom är medlemsregistret som fallerar är det direkt dumt att använda det igen.
Med detta som bakgrund så kommer ett svar (hoppas jag) i nummer tre av MFN och innan dess så kan det tyvärr vara tyst.
För dom har ju meddelat på forumet att dom har problem med registret, och att personalen jobbar kväll för att få ordning på det.
Vad är det mer du kräver?
/janne

Kommentar