Det låter som jag behöver en utbildning i ämnet, för jag fattar verkligen noll av det ni snackar om. :oops:
/Bengan
/Bengan
.... personligen fattar jag inte ett skvatt av alla konstiga termer som nämns... på "rätt" kärra skall man väl köra med det som ser bäst ut ... lite ögon godis behövs ju med sen om det flyger20 km saktare på full skruv ... är väl av lite mindre vikt ... full gas använder man ju sällan som söndags flygare eller ??? :oops:
.... personligen fattar jag inte ett skvatt av alla konstiga termer som nämns... på "rätt" kärra skall man väl köra med det som ser bäst ut ... lite ögon godis behövs ju med sen om det flyger20 km saktare på full skruv ... är väl av lite mindre vikt ... full gas använder man ju sällan som söndags flygare eller ??? :oops: 
.. master A har jag endast en st å den sitter på ultimaten ... dock endast som inkörnings propp... annars e det faktiskt apc på alla kärrorna .. å detta endast för att det faktiskt var jaka som rekomenderade dessa proppar till mig en gång i tiden i nån tråd!
... jag läser heller inte alla
Kommentar