Saknas bara en bra nyhet då Ove... Nån ska ju ta "oskulden" ... (styrelsen skriver som kan skriva inlägg i nyhets forumet presenteras automatiskt på hemsidan...)
Nya forumet
Kollaps
X
-
Du kan klicka på forum i menyn till vänster/Daniel Gustafsson
Radio: JR DSX9
Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
Heli: E-sky Belt CP
Bil: Traxxas Slash 4x4
Båt: Princess med Zenoah 26cc
01010010010000110100011001000110Kommentar
-
Jag har problem med att jag blir utloggad mitt i allt från forumet
(har hänt ända sen forum-bytet ungefär 4 ggr på 5. Oavsett web-
läsare IE7 eller Firefox2. Lite osmidigt när man skall skriva inlägg
och så säger den att man inte är inloggad, fast man nyss loggat in
(och sett att man va inloggad). Förslag / tips?www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Mjo jag provade det. Men då blev det smågalet. Ork inte testa mer. Får vänja mig att slängas
ut lite nu och då bara.
Hittade dock nåt annat att härja på ;-) Sök-funktionen! Vad har den för begränsningar?
Söker jag på Stuka hittar jag massor, söker jag på Yak hittar man inget. Söker man på ESM
Stuka så hittar den lika många som Stuka, fast det inte ens står ESM. Har provat med AND
också. Riktigt svår sök-funktion.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
-
Nu så hittade problemet eller hur man nu skall kalla det... Som standard har MySQL dvs databasservern inställt minumun 4 bokstäver som minsta sökbara ord (fulltextsökning i db servern). Jag kan inte ändra detta utan måste tala med vår webhosting kille å se om detta går att ändra till 3 bokstäver. Så tills ja kollat detta så gäller minimum 4 bokstäver som minsta sökbara alternativ.//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Skulla man kunna få önska sig en "Nya inlägg"-knapp längst ner i varje tråd, så man slipper gå högst upp på sidan varje gång....?
Edit, å helst skulle den knappen sitta precis under sista inlägget, precis ovanför svarsrutan...?Senast redigerad av jocke1963; 2008-09-03, 15:22.”Vir prudens non contra ventum mingit”Kommentar

Nu kommer man till en samlingssida med nyttig info och översikt.
Kommentar