Ställa in expo , D/R och endpoint blir ju lite enklare med display om man säger så. Vilken budget talar vi om hur mycket hade du tänkt lägga på denna provutrustning, kan du tänka dig att köpa utomlands, kan du tänka dit att köpa begagnat? Om du svarar på dessa frågor blir det enklare att hjälpa dig.
3 kanals höjdroder och skevroder i samma spak, var är gasreglaget?
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Ställa in expo , D/R och endpoint blir ju lite enklare med display om man säger så. Vilken budget talar vi om hur mycket hade du tänkt lägga på denna provutrustning, kan du tänka dig att köpa utomlands, kan du tänka dit att köpa begagnat? Om du svarar på dessa frågor blir det enklare att hjälpa dig.
Går lika bra med hemlött. Finns kretskort att köpa, men står inget om effekten på dessa.
Är inga andra som är där jag tänkt flyga i alla fall.
Ett par hundringar.Kommentar
-
Kommentar
-
Hittade just annonsen till commandern ;-)
Det var tider det - inga 2,4.
Risken att lyckas för en nybörjare var inte så stor kan man nog säga.
Att inte välja 2,4 de senaste åren är nog ganska olyckligt. Jag har några aldrig använda 35or som följt med RTF-er. De duger möjligen till simmen på datorn i mitt tycke.___________________
patrik@pgdata.seKommentar
-
Kommentar
-
Full range har dom skrivit, vad som nu menar med det vet jag inte.
Men rimligtvis borde det vara till horisonten.
(Transmitter (Tx) AA NiMH 1500mAh. Står det om den)Kommentar
-
Närmast här är en pizzeria och en ICA.
Var närmaste hobbyaffär är har jag ingen aning om, tror jag aldrig har sett en sådan någonsin faktiskt.
Däremot vet jag en renodlad radio affär som ligger 25 mil här ifrån.
Kanske man ska åka dit och höra?Kommentar
-
Kommentar
-
Utifrån nivån i tråden så stämmer det bra, har man aldrig flugit irl eller virtuellt så räcker en sändare med få funktioner och räckvidd 20-50meter, sen brukar radiokontakten övergå i markkontakt ändå.----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

Kommentar

Kommentar