Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag håller på Futaba T8FG, har en själv och trivs kanon med den.
Annars tycker jag de nya Multiplex sändarna verkar jäkligt fina till bra pris.
Pelle på autoparten har själv testkört ett tag och är jäkligt imponerad.
Multiplex Cockpit SX, med 7-kan mottagare OCH TELEMETRI för 2.695:- http://www.autopartner.se/multiplex-...542-c-121.aspx
Billigt för så så mycket radio.
Hada jag inte redan haft T8FG sedan ett år hade det nog blivit en Multiplex.
Han har även Multiplex Royal Pro 9 med Light mottagare och Multiplex Royal Pro 16 med Mottagare
Tack så mycket. Jag har faktist valt att gå på Hitec Aurora. Men tack för tipset
beställde du den där uppdateringsmojängen oxå, då kan du ställa in på nya mjukvaran att du slipper att det piper varje gång du trycker på disp. Mycket "flickvän-vänligt" närman sitter hemma å proggar
beställde du den där uppdateringsmojängen oxå, då kan du ställa in på nya mjukvaran att du slipper att det piper varje gång du trycker på disp. Mycket "flickvän-vänligt" närman sitter hemma å proggar
Japp, "flickvän-vänligt" uppdaterings modull beställdes också, samt en extra mottagare.
Ifrån fast-lad, beställdes i fredags och kom imorse, och vilken underbar sändare
Idag har jag varit ute och flugit, och måste säga.... min nya sändare är helt underbar!
Lätt att programera, allt sitter på rätt ställe, superba funktioner. Nu skall man bara
få köpt telemetripaketet också, när det kommer in!
Kommentar