Rökproblem..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Snickarjävel´n
    • aug 2006
    • 1927

    #31
    Ursprungligen postat av HS-Racing
    Har din bil 5 stjärnor i euro Ncap??
    Som tur är så är clion en combi... Men endå...!!

    Jag satte alla punkter på +100% och fick den på så sätt att gå in i prog.mode och sen gjorde en reset, sen gjorde jag om kurvan till ungefär såhär: 1-0% 2-25% 3-23% 4-23% 5-23%
    Å nu funkar den perfekt.. Ger ca 1minut rök på 350ml ... Kan säkert få tjockare rök men jag e nöjd!!

    Räknar dom inte ungefär 7-9cl/min i en 50cc??

    Kommentar

    • HS-Racing

      • okt 2009
      • 207

      #32
      Ursprungligen postat av JonnyE
      Räknar dom inte ungefär 7-9cl/min i en 50cc??
      Ger ca 1minut rök på 350ml ... Det var en grov uppskattning .... jag ska genast programera in timern på radion så den räknar röksekunder

      Kommentar

      • HS-Racing

        • okt 2009
        • 207

        #33
        Ursprungligen postat av anders e
        Jeg vil se bilder/video
        Har selv en 200cc med røk.
        Duger dessa bilder ??
        Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_2770.jpg
Visningar: 1
Storlek: 13,0 KB
ID: 481916Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_2823.jpg
Visningar: 1
Storlek: 10,8 KB
ID: 481917

        Kommentar

        • anders e
          • feb 2009
          • 450

          #34
          Fine bilder

          Kommentar

          • HS-Racing

            • okt 2009
            • 207

            #35
            Ursprungligen postat av anders e
            Fine bilder
            Tack ja nu fungerar det fin fint

            Kommentar

            Arbetssätt...