Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
I dag kom en stoor kartong med Yak!*Äntligen premiärad*
Tjena tobbe!
Det som det luktar mest av på alla forum och och allmänt skvaller är ren å skär AVUNDSJUKA! de är bara avis på att du har möjlighet att köpa det du vill ha Å det andra önskar sig! Är helt på din linje att det ska då inte bero på grejena! köp riktigkt från början, mindre strul större säkerhet!
Tjena tobbe!
Det som det luktar mest av på alla forum och och allmänt skvaller är ren å skär AVUNDSJUKA! de är bara avis på att du har möjlighet att köpa det du vill ha Å det andra önskar sig! Är helt på din linje att det ska då inte bero på grejena! köp riktigkt från början, mindre strul större säkerhet!
Ibland kan det nog vara så, men oftast så har nog bara folk en egen åsikt
Tjena tobbe!
Ibland kan det nog vara så, men oftast så har nog bara folk en egen åsikt
jag är mest ren o skärt avunsjuk på Bokis o din gumma den där yaken tycker jag mest luktar illa :lol: :lol: :lol:
Det får hellre lukta bling, än kina skit.... :lol: :lol:
Köp, bygg, flyg vad ni vill pojkar, billigt eller dyrt.
De flesta av oss har allihop liknande plånböcker, det är bara en prioritets fråga vad man vill lägga slantarna på
Hoppas få se en hel del nya projekt denna sommar på fälten, vare sig de kostade 50 kr eller 50 tusen.
Tycker planet såg riktigt läckert ut, snygg och prydlig "no nonsens" installation.
Alltid roligt att se hur folk har löst saker och ting och vad man valt för innehåll.
Har själv en 2m Katana på gång, har varit på gång sen sommaren 2005 men snart så , som jag ska stoppa en 45cc bensinare i.
Ingen DA men det ska väl gå ändå hoppas jag.
Kommentar