Hehe, det verkar lite som Yak flyger bäst, dvs den är enklast att flyga? =) Den rollar
perfekt, den loopar perfekt, den blabla perfekt. Nybörjarflyg!
En Aerobatik-trainer.
Har själv en Sukhoi SU-31 och den flyger inte perfekt den, den måste flygas. =)
Ojoj, haard maan-material! Wesse, jag är på din sida, Åland-power beats them all.
En till teori... tjejer kan göra fler saker samtidigt. Det kan inte män. Svetlana Kapanina
flyger SU-26, 29 och 31! (SU kräver mer?) Yeah! Nu vart det djupt och blir inte alls som
jag tänkt mig om det tolkas fel, hehmm. Och jag kommer få höra nu... blir väl ord-stryk så
det heter duga snart.
Wesse, bollen är hos dig. Show us SU-power!
Jag har i och för sig bara en 40-size med OS55 i (dvs ingen talan), pittsdämpen skrotade
jag i en landning så nu får man nöja sig med original... men arbetar mig uppåt.
Kamikaze som hjälper mig justera in motorn (obs, det är inte öronskydd, utan hardcore
death-rock som dundrar på i lurarna ;-))
/MickeM - Sukhoi-fighter!
perfekt, den loopar perfekt, den blabla perfekt. Nybörjarflyg!
En Aerobatik-trainer.Har själv en Sukhoi SU-31 och den flyger inte perfekt den, den måste flygas. =)
Ojoj, haard maan-material! Wesse, jag är på din sida, Åland-power beats them all.

En till teori... tjejer kan göra fler saker samtidigt. Det kan inte män. Svetlana Kapanina
flyger SU-26, 29 och 31! (SU kräver mer?) Yeah! Nu vart det djupt och blir inte alls som
jag tänkt mig om det tolkas fel, hehmm. Och jag kommer få höra nu... blir väl ord-stryk så
det heter duga snart.
Wesse, bollen är hos dig. Show us SU-power!Jag har i och för sig bara en 40-size med OS55 i (dvs ingen talan), pittsdämpen skrotade
jag i en landning så nu får man nöja sig med original... men arbetar mig uppåt.
Kamikaze som hjälper mig justera in motorn (obs, det är inte öronskydd, utan hardcore
death-rock som dundrar på i lurarna ;-))
/MickeM - Sukhoi-fighter!

Kommentar