Som en babianhäck... fast blå!
Måste ha något att göra...
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Retroholic!Kommentar
-
Hej Thomas!Thanx, Olov!
Äntligen är schablonerna till siffrorna utskurna i kontaktplast, dock bara inmallade på bilden.
Och det blev lite bry då samma siffror skulle luta åt andra hållet på andra sidan av kroppen, men det löste sig i "Gimp" ritprogram.
Snart ska det målas... igen!
[ATTACH=CONFIG]44075[/ATTACH]
Ursäkta suddig bild!
Vad är kontaktplast för något och var får du tag på det?
Mvh OlovKommentar
-
-

Kommentar