Sweepers USA resa 2013....eller hur man.....
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Gött att se en riktigt fins skalamodell som inte låter så jobbigt som många andra.
Även om jag inte själv flyger nått skalaflyg så skulle jag helt klart kunna tänka mig den där
Kommentar
-
Hej Sweeper, nu kunde jag se alla bilder i din tråd!! Vad kul!
Härlig resa du gjorde.
Tack för inspirationen och alla fina bilder.
// Mats WFlygsmurfenKommentar

Kommentar