Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Mejlade Jetsmunt förra veckan o fick svar efter 45 minuter (plus till dom för så snabbt svar) ang inställningen för kvarvarande bränslemängd i telemetrin om dom hade några färdiga faktorer för hur mycket deras motorer drog. Fick svar att eftersom olika setuper kan påverka mängden något lite så stämmer det bäst om man gör enligt manualen där man ska tanka upp o sen efter flygning ska man mäta vad man får ur o sen räkna baklänges o få fram pumpfaktorn så den stämmer för just min setup. Gaspar skrev vad han hade på sin setup men att jag skulle kolla ändå, så det blir något att justera vidare på ifall modellen överlever premiären.
Nu får jag vänta vidare på det fina vädret som gärna hade fått vara här redan så man kan börja flyga på fältet igen, går ju inte att bara flyga FunCub XL hemma på gatan!
Tack Lelle!! Ja med min flygstil kan det bli riktigt kul med den farten o kraften. Hoppas bara allt går vägen som det ska och att vädret i sommar blir bra så man kan flyga mycket.
Ligger en modell till här hemma nu o väntar på att bli byggd - inte direkt en trainer. Det i mina ögon vackraste flygplanet nånsin konstruerat, så det ska också bli kul att sätta igång med framöver - också det med turbin.
Ligger en modell till här hemma nu o väntar på att bli byggd - inte direkt en trainer. Det i mina ögon vackraste flygplanet nånsin konstruerat, så det ska också bli kul att sätta igång med framöver - också det med turbin.
Nu blir jag nyfiken Per. Vad kan det vara tro då det finns många vackra turbiner. Svenskt ??? :concern:
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Kommentar