Great Planes VS The World Models. Objekt: Extra 300S

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • taygher
    • jun 2006
    • 735

Härligt att se att allt gick bra med premiären, Lennart!!

Stora gratulationer! :wave:

Jag tycker att man kan läsa mellan raderna att Du var lika supernöjd efter premiärturen som jag var för några veckor sedan. Fin bild också på ditt arrangemang som säkrar att Saito 300:an inte får tag i Dig.

Jag är noga med att be någon av mina flygkompisar hålla i fenan vid start nu för tiden. Hittills har det inte varit svårt att hitta någon som vill bli rufsig i håret.. 8)

Din Extra blev ju lite lättare än min (givetvis) så jag tror nog att Du har lite bättre prestanda trots allt. Jag är inte ledsen på något sätt, draget räcker för mig och den flygstil jag gillar så allt är på topp! :rock:

Återigen grattis, hoppas vi kan flyga Extrorna tillsammans någon gång inom kort och sprida en trevlig ljudkuliss över nejden.

Ps. Tack förresten, Göran. Såg precis att jag fick en liten släng av gratulations-sleven jag också. Inte dåligt!! PDT_Armataz_02_15

Vi hörs!
    Flyg lågt och fort!

Mvh, Lars Westin

Kommentar

• Lelle
      • aug 2007
      • 1472

Hej Göran, och välkommen hem från det stora landet i väster. Tack för ditt omdöme, alltid inspirerande
      att få positiv feed-back från en mästerbyggare.
      Kan bara instämma med dej, det är ett otroligt skönt sound i maskinen och draget som den presterar är rent ruskigt.

Lars, du läste rätt. Jag var väldigt nöjd med premiärturen, hoppas nu att vi kan bjuda på ett härligt ljudcresendo
      på MFD, men först vill jag nog ha ett par tankar till i ryggen. Fortfarande gott om tid.

Just nu väntar jag på mitt ombordglödsystem från Microsens till min 7-cylindriga Seidel som jag var tvungen
      att skicka tillbaka. Det var lite error i systemet så dom skulle uppdatera det åt mej. Vad jag vill säga är att
      motorljudet i min Seidel är något som måste upplevas för att göra den motorn full rättvisa. Det är också en mycket
      skön ljudupplevelse. Hoppas att kunna flyga den på MFD så flera kan få höra den.

Mitt problem just nu är att få in båda flygplanen i bilen, en Citroen Berlingo. Det blir väldigt trångt, men jag
      jobbar på det.

Göran, får vi se din Vamp uppställd?

Slutligen, tack till er alla som följt den här byggtråden och som även skickat inlägg till oss. Intresset har av
      allt att döma varit ganska stort med över 5000 visningar. Hoppas att det varit till både nytta och nöje.

Vi ses alldeles säkert i någon annan tråd.

Ha dé
      /Lelle

Kommentar

• ChristerL
        • maj 2006
        • 1228

:wave:

Grattis till både Lelle och Taygher!!

:wave:
        /Christer Landberg

Fw190D9
        Fw190F2
        Hawker Tempest Mk. V
        S29C Tunnan

Kommentar

• Sweeper
          • jun 2006
          • 3961

Jag tackar. Det är en resa som jag kan varmt rekommendera om man vill få se en hel del intressanta saker.

Jag hoppas att jag kan ta med Vampiren. Det hänger på färgen som jag väntar på. Det kommer inte att kunna bli någon motorstart då jag väntar på besked om utloppsröret. Så just nu är det mycket väntande.....

Göran
          Sponsrad av MBS RC Models

Admin RC Scalebuilder siten

Kommentar

Arbetssätt...