Vampire

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ivve
    • nov 2006
    • 736

    #76
    Bokis !!!!

    Ursprungligen postat av MasterMag
    Läckert bygge! Tråden borde ligga i byggforumet dock.
    Kanske att Bokis kan flytta denna plus dom andra byggena som ligger här. Jag håller med om de ligger fel !

    Kommentar

    • wesse
      • maj 2007
      • 5864

      #77
      Ursprungligen postat av ivve
      Kanske att Bokis kan flytta denna plus dom andra byggena som ligger här. Jag håller med om de ligger fel !

      hmm om Bokis flyttar på min idol blir jag sur hur ska ja då kunna hitt igen honom:banghead:

      Kommentar

      • bokis
        • maj 2006
        • 5041

        #78
        Jojo..Du har ju en ny idol!
        Signatur: "en kaxig j-el"
        Ivve,var det inte svårare än så här o flytta på dig? Tjusigt bygge! Kommer snart o drägglar på den i Spillans ledande byggboa? Finns det kakor?
        // Bokis

        ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
        (nu även med biskvier!)

        Kommentar

        • ivve
          • nov 2006
          • 736

          #79
          Ursprungligen postat av bokis
          Jojo..Du har ju en ny idol!
          Signatur: "en kaxig j-el"
          Ivve,var det inte svårare än så här o flytta på dig? Tjusigt bygge! Kommer snart o drägglar på den i Spillans ledande byggboa? Finns det kakor?
          Alltid nybakta bullar till Bokis:thumbup:

          Kommentar

          • ivve
            • nov 2006
            • 736

            #80
            Mer bilder.

            Mera bilder
            Bifogade filer

            Kommentar

            • Corsair
              • dec 2007
              • 639

              #81
              Tjena Ivve
              Nose art blir väl "Castro"....eller

              Kommentar

              • ivve
                • nov 2006
                • 736

                #82
                Noseart

                Ursprungligen postat av Corsair
                Tjena Ivve
                Nose art blir väl "Castro"....eller
                Vet inte va du menar med Castro ?
                Noseart blir det, men i form av den som användes på J-9orna på F8 Barkarby.
                Fanns i o för sig alldrig på J-28an, men eftersom jag inte är så kinkig så får det bli F-8 örnen.Jag tycker den passar bra även på en Vampire. Det hela handlar om ren nostalgi för min del !
                Har inga som helst planer på att ställa upp i någon skalatävling.
                Flyger enbart för att det är kul.
                Betäckningen blir Gul Adam eftersom jag var värnpliktig mek på en Hawker Hunter som var märkt Gul Adam.
                Bifogade filer

                Kommentar

                • DanneG
                  webmaster
                  RCFF - Administratör
                  • jun 2006
                  • 671

                  #83
                  mkt stiligt ivve! blir riktigt imponerad
                  /Daniel Gustafsson

                  Radio: JR DSX9
                  Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
                  Heli: E-sky Belt CP
                  Bil: Traxxas Slash 4x4
                  Båt: Princess med Zenoah 26cc
                  01010010010000110100011001000110

                  Kommentar

                  • petera38
                    • dec 2008
                    • 592

                    #84
                    Antingen har man talang.......

                    Fedt!!! Ivve!!!

                    Kommentar

                    • Jakob
                      • maj 2006
                      • 1840

                      #85
                      Imponerande! Önskar man själv hade den talangen och tålamodet.
                      Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

                      ____________________

                      ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

                      www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

                      Kommentar

                      • Corsair
                        • dec 2007
                        • 639

                        #86
                        Tjena Ivve
                        Jag syftade på Fidel Castro med tanke på cigarren...långskott kanske men du har ju god humor. Kanon ball kärra...

                        Kommentar

                        • ivve
                          • nov 2006
                          • 736

                          #87
                          Havanna 3

                          Ursprungligen postat av Corsair
                          Tjena Ivve
                          Jag syftade på Fidel Castro med tanke på cigarren...långskott kanske men du har ju god humor. Kanon ball kärra...
                          Tjena Janne.

                          I bland är man lite trög. Borde självklart ha fattat att du syfta på havannan. :big_boss:

                          Ett liv utan HUMOR är inte mycket till liv, eller hur ?

                          Kommentar

                          • ivve
                            • nov 2006
                            • 736

                            #88
                            Dagens vedermödor

                            Har lyckats få till lite emblem. :dancing2:
                            Bifogade filer

                            Kommentar

                            • Corsair
                              • dec 2007
                              • 639

                              #89
                              Castro...

                              Tjena Ivve
                              Det blir väldigt bra, men det var ingen nyhet...:thumbup:

                              Kommentar

                              • Ompa
                                • aug 2006
                                • 2961

                                #90
                                Attans stiligt Ivve.
                                På lackeringsfronten har man mycket kvar att lära ser jag...
                                Modellflyg
                                En Stört-skön hobby
                                :crazy_pilot:
                                //Tomas//

                                Kommentar

                                Arbetssätt...