Kommer sitta klistrad:thumbup:
JAS 39 1:10 / Minifan / Betabyggare sökes
Kollaps
X
-
Jag kommer förmodligen tillse att ett sk SHort-kit kommer finnas till försäljning. Vi behöver bara komma fram till hur mycket material och arbete som krävs för att sälja kitet.
Det bästa vore om vi kunde få ihop, säg 10 personer som vill ha ett kit. Då blir det det bästa priset.
//MarcusHälsningar
/Marcus - Livet börjar vid 9G...Kommentar
-
Nu har du hela helgen på dig att bygga
Annars kan du ju alltid fråga chefen att du vill ha en veckas hemstudier för att studera gripens konstruktion för att få större förståelse för kärran och utveckla dig som pilot. Då kan du bygga utan att ljuga
//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,Kommentar
-
Hahaha...:thumbup: Tur att jag redan flexat ut på julledigheten. Delarna på bilden ligger hos fräs-maister och kommer kanske till mig nästa vecka. Då blir det till att bygga så fingrarna glöder innan jag skall söderöver till föräldrar o vänner.
//MarcusHälsningar
-
Manualen
Hej,
Jag har jobbat lite på manualen till 39an.
Vad tror ni opm jag gör den så här?
Hittar ni några fel så PMa mig.
Mvh
MarcusBifogade filerHälsningar
-
Ser bra ut marcus, i manualen kan du inte göra de delar du avser för varje steg i en röd färg så man tydligt ser vilken del som skall monteras. Mina rc bilar från Xray har så i sina manualer å det är så lätt att se vad man skall göra och hur, man behöver nästan ingen text då
Lika så skriver du i texten F1-F11 bla bla, märk dem också så man ser både vilken del och dess namn på bilden till höger.
Stavning, vissa heter F1, F2, f3 f4 var konsvekvent
alla små eller alla stora...
Annars vilket kanon jobb du har gjort! Går den att skala upp tro lite större (P-80 turbin)....
*snälla*
Senast redigerad av DrHanke; 2009-12-14, 19:58.//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Av nyfikenhet. Du skriver att de ska va 4 cells lipo. Men kan man inte köra på 5.cells lipo på 3700mAh?
Skulle va kanonå kunna ha samma ackar till yaken å jasen
//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,Kommentar
-
Skall fixa de detaljer du anmärkte på. TackSer bra ut marcus, i manualen kan du inte göra de delar du avser för varje steg i en röd färg så man tydligt ser vilken del som skall monteras. Mina rc bilar från Xray har så i sina manualer å det är så lätt att se vad man skall göra och hur, man behöver nästan ingen text då
Lika så skriver du i texten F1-F11 bla bla, märk dem också så man ser både vilken del och dess namn på bilden till höger.
Stavning, vissa heter F1, F2, f3 f4 var konsvekvent
alla små eller alla stora...
Annars vilket kanon jobb du har gjort! Går den att skala upp tro lite större (P-80 turbin)....
*snälla*
Hmmm vilken skala vill du ha den i då?Hälsningar
-
Hälsningar
-
Hälsningar

Kommentar